-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Skaitytojas skundžiasi, kad jam važinėti ketverius metus su klevo lapu – neteisinga

„Mūsų valdžioje, kaip pridera, tebėra žmonių, kurie turi didelių ambicijų, vardan mūsų gerovės. Tai pagirtina, tačiau tos ambicijos dažniausiai neleidžia visko atlikti iki galo. Ši istorija – ne ką kitokia“, – teigia skaitytojas, nenorėjęs atskleisti savo vardo.
Avarijos vietoje
Klevo lapas / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Taip jau atsitiko, kad esu žalias lapas, bent jau turėjau būti dar porą dienų toks. Pirmais mėnesiais buvau kvailas ir pasidaviau įkalbinėjimams parodyti savo automobilio galią... Ir parodžiau... Rezultatas – gavau pirmąją savo baudą. +28 km/val. buvo gera pamoka mažiau klausyti kitų ir vadovautis savo nuožiūra. Nuo to laiko mano vairavimas nebebuvo toks, dėl kurio turėtų stabdyti policijos pareigūnai.

Pats, per dvejus metus, pravažiavau apie 100 tūkst. km, vairavau įvairiausiose situacijose, įvairiausiais keliais ir turiu dar dvejus metus, ant automobilio galinio stiklo, pasikabinti tą popieriaus gabalą, kuris rodo, kad nesu pakankamai įgudęs vairuoti?

Dabar liko kelios dienos iki vairuotojo pažymėjimo keitimo ir sulaukiau linksmos žinios. VĮ „Regitra“ pranešė, jog aš turėjau per metus išklausyti papildomus kursus, priešingu atveju – vėl 2 metus „žalias“.

Suprantu, nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia, tačiau sutikite su manimi, sistema yra absurdiška. Pats, per dvejus metus, pravažiavau apie 100 tūkst. km, vairavau įvairiausiose situacijose, įvairiausiais keliais ir turiu dar dvejus metus ant automobilio galinio stiklo pasikabinti tą popieriaus gabalą, kuris rodo, kad nesu pakankamai įgudęs vairuoti?

Pilna pavyzdžių, kurie vairuoja 4 ir daugiau metų, bet demonstruodami savo įgūdžius, atrodo kaip ką tik „iškepti šoferiukai“.  Mano manymu, nuo šios sistemos daugiausia kenčia tie, kurie vairuoja daugiausiai?

Juk būna situacijų, kuomet taisykles pažeidžiame netyčia, pavyzdžiui nepastebime greičio ribojimo ženklo, ar nespėjame prieš jį pristabdyti, tačiau automobilis yra daugeliui privalomas dalykas, tad dauguma sėda ir važiuoja toliau, o kiti padeda teises į stalčių ir po 2 metų išrieda į gatves nemokėdami vairuoti.

Galbūt tiems, kurie žino savo galimybes, tačiau tų kursų neišklausiusiems, taikyti kitokią sistemą būtų teisingiau? Puikiai perlaikytas vairavimo ir žinių patikrinimo egzaminas galėtų parodyti, kad žmogus yra pakankamai įgudęs ir turi teisę į pilnavertį pažymėjimą.

Kam man reikalingas nuolatinis ir pilnavertis pažymėjimas? Aš nuolatos keliauju po įvairias vietas, žvalgausi po šalį, dalyvauju įvairaus pobūdžio mokymuose, siekiu karjeros, planuoju savo verslą. Tam reikia 10-ties metų pažymėjimo, leidžiančio važiuoti  visiems patyrusiems įprastu greičiu. Juk važinėju po visą Lietuvą, tad man būnant žaliam prarasiu daug brangaus laiko, o jeigu nuspręsiu važiuoti kaip įprasta patyrusiems, galiu paploninti piniginę.

Kodėl sistema nėra išbaigta ir brukama visuomenei? Kodėl tie, kurie ją siūlė, ir balsavusieji už, neįsigilino į situaciją ir palieka spragą? Net jeigu tai jiems neatrodo absurdiška, kodėl nepasirūpinta tinkamu informavimu?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius