Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2009 12 24

Ką dabar rinksis „Saab“ pirkėjai?

Amerikiečių automobilių skelbimų portalas „AutoTrader.com“ atliko tyrimą, kuriuo nustatė, jog mirštančios „Saab“ markės mašinas iki šiol norėję įsigyti pirkėjai, žlugus šiam ženklui, greičiausiai rinksis vokišką – BMW ir „Audi“ – techniką.
Ką dabar rinksis „Saab“ pirkėjai?
Ką dabar rinksis „Saab“ pirkėjai? / Gamintojo nuotr.
Portalas tokią išvadą padarė išnagrinėjęs vartotojų vykdomų paieškų duomenis. Specialistai nustatė, jog 33 proc. „Saab“ automobilių ieškoję pirkėjai taip pat domėjosi ir BMW modeliais, o 31 proc.  – „Audi“. Švedų markę amerikiečiai linkę pakeisti ir „Volvo“ (29 proc.), „Volkswagen“ (27 proc.) bei „Toyota“ (27 proc.) produktais. Įdomu tai, kad toks ženklas kaip „Mercedes-Benz“ šiame sąraše atsidūrė tik aštuntoje vietoje (24 proc.), po „Nissan“ (26 proc.) ir „Honda“ (24 proc.). „AutoTrader.com“ pastebėjo, kad pirmosios keturios „Saab“ alternatyvos yra europiniai prekių ženklai. Tai, portalo teigimu, rodo, jog švedų markės gerbėjai vertina europietiškų automobilių stilistiką ir jų vairavimo savybes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius