Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2010 09 05

„Opel“ įvaizdį gerins „Eurovizijos“ nugalėtoja Lena (video)

„General Motors“ (GM) padalinys „Adam Opel GmbH“ paskelbė, kad pasirašė įvaizdžio kūrimo sutartį su „Eurovizijos“ nugalėtoja Lena Meyer-Landrut.
Lena Meyer-Landruf nuo šiol bus „Opel“ reklamos veidas.
Lena Meyer-Landruf nuo šiol bus „Opel“ reklamos veidas. / Kadras iš „YouTube“

„Opel“ atstovas Christofas Birringeris sekmadienį sakė, kad dainininkė Lena kaip naujasis kompanijos automobilių „veidas“ buvo pristatyta per netikėtą koncertą maždaug 20-čiai tūkst. žmonių, surengtą šeštadienį per „Opel“ renginį Riuselsheime netoli Frankfurto.

19-metė vokiečių dainininkė gegužę „Eurovizijos“ konkursą laimėjo su įsimintina daina „Satellite“.

„Opel“ pardavimo ir rinkodaros vadovas Alainas Visseris sakė, kad jos „jaunystė ir gyvumas idealiai dera prie mūsų automobilių“.

„Opel“ trokšta atnaujinti savo įvaizdį, nukentėjusį po GM bankroto 2009 metais ir vėlesnės nežinomybės dėl jos padalinių Europoje ateities.

VIDEO: Lena and Opel

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius