-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 12 06

„Opel“ pristatė naujos kartos dyzelinį variklį su dviem turbinomis

„Opel“ ir toliau tobulina bei atnaujina itin sėkmingą savo modelį – flagmaną „Insignia“. 2012 m. sausio mėnesį „Opel“ dyzelinių variklių gamą vainikuos naujas, efektyvus „BiTurbo“ agregatas.
„Opel Insignia OPC“
„Opel Insignia OPC“ / Gamintojo nuotr.

2.0 l CDTI ne tik išvysto 143 kW/195 AG galią ir 400 Nm sukamąjį momentą, bet dabar pasižymi ir taupumu – degalų sąnaudos yra 4,9 l/100 km (tarša – 129 g/km CO2). Tad „Insignia BiTurbo“ yra viena taupiausių vidutinių automobilių klasėje.

  • Degalų sąnaudos  – 4.9 l/100 km,  tarša taip pat mažesnė – 129 g/km CO2
  • Sportiška „SuperSport“  važiuoklė su efektyvia pakaba dabar montuojama į visas keturiais ratais varomas „Insignia“
  • Nauja, radaro principu veikianti vairuotojo pagalbinė sistema didina saugą

Keturių cilindrų „common rail“ variklis su dviguba turbinų sistema, turi du režimus. Tokia konstrukcija anksčiau buvo naudojama tik keliuose brangiuose modeliuose. „Opel“ ją padarys prieinamą didesniam vartotojui skaičiui. Pirkėjai galės rinktis automobilius su naujuoju varikliu, turinčius tiek priekiniais ratais varomą pavarą, tiek su visais keturiais.

„Insignia“ su 2.0 l  „BiTurbo CDTI“ bus gaminama su visais kėbulais, kainos Vokietijoje prasidės nuo  33 405 eurų.

Ateinančiais metais „Opel Insignia“ modelyje bus pasiūlyta ir daugiau naujovių. Visi variantai su visais varančiaisiais ratais bus galimi su „SuperSport“ važiuoklę, kuri bus su tokia pat priekine pakaba, kaip ir „Insignia OPC“, tai yra, su „HiPerStrut“. Šie techniniai sprendimai didina važiavimo dinamiką, ypač staigiuose posūkiuose. Nauja vairuotojo pagalbinė sistema, naudojanti radarą, didina „Insignia“ aktyviąją saugą.

Išmani „BiTurbo“ konstrukcija gerina technines galimybes bei mažina degalų sąnaudas

Naujas 2.0 l „BiTurbo CDTI“, 143 kW/195 AG variklis, kurio sukamasis momentas yra 400 Nm, sukurtas akceleruojant teikti galią tiksliai, greitai ir tolygiai. „Insignia BiTurbo“ variklis leidžia 100 km/h greitį išvystyti per 8,7 sekundes, o maksimalus greitais yra 230 km/h.

Degalų sąnaudos ir tarša yra ekstremaliai maža. Priekiniais ratais varomas nočbekas 100 km naudoja 4,9 l dyzelino, o tarša – 129 g CO2/km. Visose versijose su mechanine transmisija yra montuojamos „Start/Stop“ sistemos, kas „Insignia“ daro vienu efektyviausiu, degalų sąnaudų atžvilgiu, vidutinės klasės automobiliu.

„Tokio galingumo ir sukamojo momento segmente, šešių cilindrų dyzeliniai varikliai dažniausiai būna trijų litrų darbinio tūrio. Mūsų siūloma „BiTurbo“ konstrukcija, net ir  esant mažesniam variklio darbiniui tūriui, leidžia išvystyti didesnę galią, o degalų sąnaudos bei tarša išlieka 30 proc. mažesnės, – sako „Insignia vyresnysis inžinierius, Volkeris Scharfas. – Tai puikus „Opel“ sėkmės  pavyzdys siekiant ekonomiškumo.“

Nuoseklus turbinos darbas ir pabaiga vėlavimui

„Insignia“ inovatyvios „BiTurbo“ sistemos dviejų skirtingų dydžių turbinos dirba drauge arba kiekviena atskirai. Tarp savo konkurentų „Opel“ yra vienintelis gamintojas, siūlantis tokią konstrukciją vidutinės klasės automobiliuose su dyzeliniais varikliais. Mažesnė turbina greitai akceleruoja esant mažesniam greičiui. Tai reiškia, kad paspaudus akceleratoriaus pedalą, galia didėja be jokio uždelsimo ir vėlavimo. Net ir esant tik 1500 aps./min, vairuotojas jau gali važiuoti naudodamasis 350 Nm sukamuoju momentu – tai vidutinis sukamasis momentas vidutinės klasės galinguose dyzeliniuose modeliuose.

Varikliui dirbant vidutinių apsukų režimu, abi turbinos veikia kartu: iš pradžių didesnioji turbina suslegia įeinantį orą, o po to mažesnioji jo slėgį padidina. Apsauginis vožtuvas kontroliuoja, kad dalis išmetamųjų dujų keliautų į didesniąją turbiną. Dėl to vairuotojas gali mėgautis galinga akceleracija.

Esant didesnėms apsukoms (per 3000 aps./min), visos degimo dujos keliauja į didesniąją turbiną, taip garantuojamas tolygus galios tiekimas esant didesniam greičiui.

Pagrindinis dėmesys kuriant 2.0 l CDTI „BiTurbo“ variklį buvo skiriamas užtikrinti greitą reikiamo slėgio sukūrimą esant mažoms variklio apsukoms ir veiksmingos akceleracijos sukūrimui, esant vidutinėms apsukoms. Į variklį patenkantis oras puikiai prisitaiko prie  variklio apsukų ir abiejų dydžių turbinų darbo. Mažasis tarpinis oro aušintuvas aušina variklį naudodamas vandenį, kuris pradžioje cirkuliuoja pro mažesniąją turbiną. Esant vidutinėms variklio apsukoms, didesnė ir žymiai galingesnė turbina tampa  vis aktyvesnė. Didelis oro srautas aušinamas didesniu, įprastu aušintuvu. „Opel“ yra pirmasis pradėjęs naudoti tokią  „dvigubą aušinimo sistemą“.  

Mažas tarpinis oro aušintuvas aušina variklio naudojamą oro srautą, praėjusį pro mažąją turbiną, naudojant aušinimo skystį. Oro srautas, kurio temperatūra sumažinta nuo 200 iki 70 laipsnių Celsijaus, taip pat yra sumažinamas ir kiekio atžvilgiu. Dėl to, jis greičiau patenka į variklio degimo kamerą. Esant vidutinėms variklio apsukoms, didesnė ir galingesnė turbina pradeda veikti aktyviau. Didesnis oro srautas pradedamas aušinti įprasta tarpine oro aušinimo sistema.

„Opel“ ir toliau gerina variklių efektyvumą, įdiegdama išmanią „Cleantech“ technologiją, kuri kontroliuoja degiojo mišinio degimo procesą uždarame elektronikos valdomame cikle. Žvakėse įtaisyti davikliai slėgį matuoja 130 000 kartų per minutę. Taip užtikrinamas optimalus variklio darbas, minimalios degalų sąnaudos bei CO2 emisijos kiekis.

Trečios kartos tiesioginio degalų įpurškimo „common rail“ sistema degalus tiekia iki 2000 barų siekiančiu slėgiu. Degalai tiekiami per itin tikslius, pjezoelektroniškai aktyvuojamus purkštukus, kurie gali veikti iki 8 kartų per vieną veikimo ciklą. Todėl vyksta labai precizinis degimo procesas, kurio metu triukšmas ir taršos emisija yra minimali.

„Opel Insignia“ turbodyzelinių variklių su tiesioginio degalų įpurškimo „Common Rail“ sistema gamą papildo galingiausias 2,0 l CDTI „BiTurbo“ variklis, tad nuo šiol bus 4 turbodyzeliniai varikliai, kurių galia yra nuo 81 kW/110 AG iki 143 kW/195 AG.

Analogų neturintis pasiūlymas vidutinės klasės segmente

2011 m. rugsėjo mėnuo buvo orientuotas į labiausiai parduodamų „Insignia“ versijų degalų sąnaudų mažinimą (benzininio agregato 1,4 l  „Turbo ecoFLEX“ su 134 g/km CO2 ir naujos versijos 118 kW/160 AG 2,0 l CDTI „ecoFLEX“, kurios CO2 emisija – tik 115 g/km). Nieko nenusileis ir 2012 m. pirmoje pusėje debiutuosiantys aukštos kokybės ir technologijų „Opel“ flagmanai.

Naujasis 2,0 l CDTI „BiTurbo“ variklis bus galimas visuose „Insignia“ kėbulų tipuose: keturių durų hečbeke, penkių durų sedane bei universale „Sports Tourer“. Klientai galės pasirinkti 6 laipsnių mechaninę arba automatinę pavarų dėžę su priekiniais arba visais varomaisiais ratais (elektroniniu galiniu diferencialu). Vairavimo savybės gali būti pagerintos papildomai užsisakius mechatroninę adaptyvinę „FlexRide“ važiuoklę. Pasirinkimų gausa neturi lygių visame vidutinės klasės automobilių segmente.

„SuperSport“ važiuoklė su „HiPerStrut“ galima visuose 4 varomųjų ratų „Insignia“ modeliuose

Viena pagrindinių naujovių keturiais ratais varomose „Insignia“ versijose yra papildomai montuojama „SuperSport“ važiuoklė. Ši konstrukcija anksčiau buvo taikoma tik sportiškiausiose „Opel“ versijose OPC („Opel Performance Center“), tačiau nuo šiol bus prieinama platesnei klientų auditorijai. Minėta važiuoklė montuojama su mechatronine „FlexRide“ sistema, kuri turi elektroninę adaptyvinę amortizavimo sistemą, sportinius „Brembo“ stabdžius bei „HiPerStrut“ priekinę pakabą. Ji montuojama 325 AG galios „Insignia OPC“ versijoje, kuri pasižymi geresniu valdymu ir vairavimo tikslumu.

Didesnė sauga kelyje dėka naujos radaro principu veikiančios vairuotojo pagalbinės sistemos

Naujos funkcijos didina automobilio veiksmingumą bei patrauklumą, o dėka aktyvios saugos sistemos įtaisytos už priekinių radiatoriaus grotelių automobilio patrauklumas klientams dar didesnis. „Insignia“ pirkėjai gali užsisakyti radaro principu veikiančią adaptyvinę kruizo kontrolę („Adaptive Cruise Control“). Ši sistema leidžia vairuotojui palaikyti pastovų pasirinktą greitį bei laikytis saugaus atstumo tarp priešais važiuojančio automobilio. Su radaro sistema susijusios ir kitos funkcijos: atstumo indikatorius („Following Distance Indication“) informuoja vairuotoja koks atstumas yra iki kliūties priekyje. Priekinio susidūrimo indikatorius („Forward Collision Alert“) vizualiniu ir garsiniu signalu įspėja  vairuotoją apie galimą susidūrimą. Avarinio stabdymo sistema („Collision Imminent Braking“)  automatiškai sulėtina automobilį, kad sušvelnintų susidūrimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius