Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2010 08 11

VW: dyzeliniai hibridai yra ekonomiškai nenaudingi

Kai „Volkswagen“ Los Andželo automobilių parodoje pristatė „Up! Lite“ koncepciją su dyzeliniu hibridiniu varikliu, tikėjomės, kad vokiečiai mums demonstruoja savo mažo automobilio ateities viziją. Bet jų pranešimas byloja apie kitokius planus.
„Volkswagen Up! Lite“ koncepcija – dyzelinis hibridas
„Volkswagen Up! Lite“ koncepcija – dyzelinis hibridas. / Gamintojo nuotr.

Koncepcinis automobilis „Volkswagen Up! Lite“ parodoje buvo pademonstruotas su dviejų cilindrų ypač taupiu tiesioginio įpurškimo dyzeliniu ir elektriniu varikliais. Teoriškai tokios konstrukcijos variklis turėtų būti ypač ekonomiškas, o dėl gero sukimo momento ir ne ypač lėtas.

Bet VW turbūt persigalvojo ir pareiškė, kad dyzelinius hibridus jiems kurti būtų ekonomiškai nenaudinga. Taigi tikėtina, kad kitais metais laukiamas automobilis „Lupo“ turės turbodyzelinį, benzininį variklius, bet jiems nepagelbės elektriniai.

„Dyzelinių hibridinių variklių gamyba būtų labai brangi, gerokai brangesnė nei benzininių hibridinių jėgainių. Taip pat atkreipkite dėmesį, kad benzininiai hibridiniai automobiliai yra populiarūs ten, kur dyzeliniai yra nepopuliarūs. Ir atvirkščiai“, – teigia „Volkswagen“ atstovas spaudai.

Tačiau vilties dar yra. VW technikos vadovas Ulrichas Hackenburgas užsimena, kad dyzeliniai hibridiniai varikliai gali būti montyuojami į didesnius automobilius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius