Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Rudenį eismo įvykių skaičius padidėjo ketvirtadaliu

Pakeliui į Klaipėdos uostą apvirto metalo laužą vežęs sunkvežimis
L. Sėlenienė / Pakeliui į Klaipėdos uostą apvirto metalo laužą vežęs sunkvežimis
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Lietus ir išbandymai transporto spūstyse – šias pagrindines priežastis įvardija draudikai kalbėdami apie padidėjusią avaringumo statistiką. Draudimo bendrovės „ERGO Insurance“ Lietuvoje duomenimis, per pirmas tris rugsėjo savaites buvo užregistruota apie tūkstantį eismo įvykių – tai 24 proc. daugiau nei per pirmas tris rugpjūčio savaites. Transporto žalų administravimo ekspertų teigimu, vairuotojai neįvertina dviejų po vasaros pasikeitusių aplinkybių – padidėjusio automobilių srauto miestų gatvėse ir prastesnio matomumo dėl pablogėjusių oro sąlygų.

„Rudeniška dargana ir anksčiau atslenkanti tamsa, rodos, nėra jokia staigmena, tačiau kiekvienais metais rugsėjį arba spalį stebime staigų šuolį eismo įvykių statistikoje – labiausiai padaugėja smulkių avarijų, kurių žalos nėra didelės, tačiau šį rugsėjį neišvengta ir didelių avarijų, kai nukenčia žmonės ir nepataisomai sugadinami automobiliai“, - sako Audrius Pilčicas, „ERGO Insurance“ žalų administravimo direktorius Baltijos šalyse. 

Tačiau, pasak jo, dideli eismo įvykiai, kaip kad Klaipėdos Taikos prospekte rugsėjo 13-osios naktį įvykusi trijų automobilių avarija – ne rudens kaltė. Vairuotojai nepasirenka saugaus greičio, nesilaiko taisyklių, o esant blogam matomumui ir slidžiai kelio dangai, tai kelia dar didesnį pavojų eismo dalyvių gyvybėms.

Rugsėjį dauguma dirbančių miestiečių jau yra grįžę iš atostogų, padaugėja ir į paskaitas skubančių studentų, todėl pagrindinėse miestų transporto arterijose nusidriekusios transporto spūstys tampa tikru išbandymu nuo intensyvaus eismo per vasarą spėjusiems atprasti vairuotojams. 

„Kai vairuotojai nekantrauja, atsiranda du pagrindiniai smulkių avarijų faktoriai – nebesilaikoma saugaus atstumo lėtai judant spūstyje ir ryžtamasi staigiems manevrams – netikėtai padidinę greitį vairuotojai tikisi prasprūsti ar įsiterpti į kitą eismo juostą. Dažniausiai tai nėra didelės žalos, siekiančios iki 1000 litų“, - teigia A. Pilčicas.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Gazas