Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 06 10

Skaitytojo skundas. Ar išties „Air Lituanica“ egzistuoja?

Tikriausiai daugelis praeitą savaitę girdėjo naujienas apie „Air Lituanica“ skrydžių bendrovę ir apie tai, kad jau mėnesio pabaigoje ji pradės skraidinti keleivius. Bent jau...
"Air Lituanica" Skrydis Vilnius-Madridas
"Air Lituanica" Skrydis Vilnius-Madridas

Tikriausiai daugelis praeitą savaitę girdėjo naujienas apie Air Lituanica skrydžių bendrovę ir apie tai, kad jau mėnesio pabaigoje ji pradės skraidinti keleivius. Bent jau internete daugelis komentatorių nepalankiai atsiliepė apie šią kompaniją, tokiais teiginiais kaip „dar viena Zuoko afera“.

Aš nebuvau toks kritiškas, kol nepabandžiau nusipirkti lėktuvo bilieto. Paaiškėjo, kad Air Lituanica – tik kompanijos pavadinimas. Iš tiesų bilietų pardavimas vyksta per Estonian Air internetinę sistemą, o patys skrydžiai vykdomi Estonian Air lėktuvais (prie skrydžių numerių rašo Estonian Air pavadinimą, o Air Lituanica niekur neminima). Beje, netgi Air Lituanica  ir Estonian Air interneto svetainės labai panašios.   

Klausimas išlieka atviras, ar iš tikrųjų egzistuoja tokia skrydžių bendrovė kaip Air Lituanica? Ar buvo verta jai skirti 50 mln. litų ir įdarbinti naujus žmones, jeigu skrydžius iš tiesų vykdo Estonian Air su savo partneriais?

Ikrauk.lt primena skaitytojams apie anksčiau minėtos skrydžių kampanijos išplatintą pranešimą spaudai, kuriame paaiškintas dviejų bendrovių santykis.

Bendrovė „Air Lituanica“, siekdama nuo pat veiklos pradžios užtikrinti platų skrydžių tinklą visame pasaulyje, savo komerciniu partneriu pasirinko Estijos oro linijų bendrovę „Estonian Air“. Lietuvos ir Estijos aviakompanijos bendradarbiaus bilietų platinimo ir tiesioginių bei jungiamųjų skrydžių vykdymo srityse, „Air Lituanica“ keleiviams užtikrinant patogesnius skrydžius.

„Žengiant pirmuosius žingsnius rinkoje labai svarbu turėti stiprų partnerį, – sako „Air Lituanica“ direktorius Erikas Zubrus. – Remdamasi pasirašytu susitarimu su „Estonian Air“, „Air Lituanica” dėl tiesioginių ir jungiamųjų skrydžių vykdymo naudosis plačiais „Estonian Air” distribucijos kanalais ir turimais komerciniais susitarimais su kitais vežėjais, kartu organizuosime bilietų prekybą.“

Kompanijos bendradarbiaus vykdydamos bendrojo kodo skrydžius – „Air Lituanica“ skrydžiai turės „Estonian Air“ skrydžių numerį. Bilietus į „Air Lituanica“ skrydžius bus galima įsigyti per „Estonian Air“ pardavimų kanalus. Naudodamasi „Estonian Air“ turimais susitarimais su kitomis oro linijų bendrovėmis, „Air Lituanica“ galės pasiūlyti jungiamuosius skrydžius į daugiau nei 100 miestų.  

„Lietuvos ir Estijos rinkos yra panašios, tad turi panašią ir susisiekimo oru paklausą. „Estonian Air" siekia būti ekonomiškai efektyvi kompanija, todėl  tikimės, kad bendradarbiaudami  su „Air Lituanica“ pasieksime didžiausią produktyvumą, o mūsų teikiamos paslaugos bus konkurencingos rinkoje, “ – sako Jan Palmer, „Estonian Air"generalinis direktorius.

„Air Lituanica“ taip pat baigė derinti ir pasirašė susitarimą dėl orlaivio nuomos iš „Estonians Air“. Iki birželio 30 d., t. y. iki pirmojo „Air Lituanica“ skrydžio į Briuselį, Vilniaus oro uostą pasieks estų lėktuvas „Embraer 170” nudažytas „Air Lituanica” prekės ženklo spalvomis. Kitas orlaivis – „Embraer 175“, nuomojamas tiesiogiai iš „Embraer“ gamintojo, taip pat pasieks Vilnių panašiu metu.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius