Šiuolaikinių internautų bendravimo priemonė „One.lt“ arba kaip mėgsta juokauti jaunimas „Oniukas“ įsigijo nemaža potencialą turintį konkurentą „Facebook“. Akivaizdu, kad „Facebook‘e“ daugiau linksmybių, didesnis pasirinkimas, bei galimybė bendrauti su visu pasauliu, tačiau ištikimiausi „One.lt“ gerbėjai tikrai nepaliks savo dirbtinių sielos veidrodžių – forumiukų likimo valiai. Nesvarbu, kad tie ištikimiausieji abejotinai ar yra įžengę į paauglių amžiaus grupę.
Ir kas galėtų pagalvoti, kad pagrindiniai „One.lt“ pasiekėjai yra vaikai, kurie paslapčia, o gal ir ne, iš savo tėvelių telefonų, suvilioti įvairiausio plauko pasiūlymų siunčia po 2-5 litus į „One.lt“ savininkų iždus. Būtent dėl tokių mokesčių už nieką ir orginalumo trūkumo, vyresnieji „One.lt“ nariai po truputi šalinasi iš šio portalo.
Ir kas iš to? Ogi „One.lt“ net neraudonuodamas kopijuoja „Facebook“ pliusus.
Juokinga, kai pagalvoji, kad „One.lt“ karalystei pritrūko orginalumo, juk tokių gudručių taurės turėtų būti perpilditos jo. Be to už tokius mokesčius paslaugų kokybė tikrai turėtų jei neaplenkti, tai bent jau susivienodinti su „Facebook‘o“, o vyraujanti situacija toli gražu nėra tokia.
Aišku, būtų naivu tikėtis, kad „Facebook“ iš savo portalo nedaro „biznio“, tačiau jei jie ir daro, tai daro tai labai taikliai.
Taigi šią „neprilygstamą“ kovą kolkas laimi „Facebook“ rezultatu 0:1.
Taip ir toliau „Facebook“, „One.lt“ taip lengvai nepasiduos!!! Ar ne??!