Šiuo metu labai populiarus ir vienas veiksmingiausių reklamos būdų – viral reklama – tarp žmonių plinta būtent dėl kūrybingo turinio, kuris be reklaminės funkcijos kompanijai kuria pramogą reklamos stebėtojui.
Jaunesnioji žmonių karta yra ypač atspari reklamai, kuri supa mus visur ir visada. Supratimas, kad vien įkyrus savo prekės siūlymas, savo prekinio ženklo protegavimas žmonėms nepaliks susidomėjimo, reklamos kūrėjus verčia atsigręžti į žmogų, kuriam ji skirta. Dėl šių priežasčių reklama dabar stengiasi teikti pramogą, šokiruoti, įtraukti stebėtoją, padaryti jį interaktyviu personažu, reklamos dalyviu, tam tikros patrauklios grupės žmonių nariu.
Žinoma, šiuolaikinis žmogus nėra naivus ir puikiai supranta subtiliai paslėptą reklamą, tačiau būtent subtiliam kontekste pateiktą reklamą ir ją kuriančią kompaniją žmogus dar priima ir vertina, taip išauga kompanijos reputacija.
Pranešėjas Mads Holmen pasakojo apie tokios reklamos subtilybes ir problematiką. Nes įmonė kurdama tokio pobūdžio reklamą dabar turi daug konkurentų, bandančių atkreipti dėmesį būtent į juos. Įdomu yra tai, kad tokia audiovizualinė reklama jungia komercinių interesų turinčias įmones su kūrybininkų grupėmis, menininkais.
Interaktyvi reklama, tapk dainininku:
http://blistjarna.se/
Įdomioji reklama