Pirmųjų kompiuterių paskirtis buvo įvairių sudėtingų operacijų atlikimas, skaičiavimai. Vėliau kompiuteris atkeliavo į kiekvieno namus. O dabar tai į kiekvieno kišenę telpantis ir visada su mumis esantis mobilusis įrenginys. Ką šie pasiekimai suteikia mums, vartotojams?
Mobilieji įrenginiai be pramogų gali pasiūlyti kur kas daugiau, būtent apie tai kalbėjo „Login2011“ pranešėjas Martins Liberts. Jis išskiria specializuotas aplikacijas, tarpininkaujančias aktualios informacijos mainuose, šie mainai gali būti net gyvybiškai svarbūs. Martins pateikia keletą įdomių pavyzdžių. Pirmoji aplikacija skirta apjungti savanorius, galinčius suteikti pirmąją medicininę pagalbą ir žmones, kuriems to reikia būtent šiuo metu. Aplikacija vaizduoja žemėlapį su realiu laiku pateikiamomis ikonomis, žyminčiomis šiuo metu netoli jūsų įvykusių nelaimių vietas, taip pat pateikiama informacija, kokia pagalba reikalinga.
Kitas pavyzdys – jūs ruošiatės žiūrėti filmą. Šia informacija pasidalinate su savo draugais. Mobiliosios aplikacijos dėka netoli jūsų namų einantis draugas atsako į jūsų pranešimą: „Aš esu netoliese, gal galiu prisijungti prie tavęs? Atsinešiu spragėsių“. Dar kitas pavyzdys: stovite parduotuvėje ir renkatės vyną. Pasinaudodamas mobiliąja aplikacija nufotografuojate jus sudominusio vyno etiketę ir aplikacija jums pateikia apžvalgas, kitų žmonių atsiliepimus apie šį vyną. Visos šios aplikacijos naudingos visuomenei, todėl Martins Liberts ragina aplikacijų kūrėjus eksperimentuoti būtent šia linkme.
Savo ruožtu „Login“ pranešėjas Aral Balkan mobiliųjų įrenginių aplikacijų kūrėjams siūlo atidžiai įsiklausyti į vartotoją, kokių potyrių jis nori iš mobilių įrenginių aplikacijų ir kas vartotoją atstumia nuo aplikacijos naudojimo. Aral siūlo išlaikyti vartotojo susidomėjimą visuose produkto vartojimo žingsniuose, taip pat programos vartojimą padaryti kiek įmanoma paprastesnį.