Praėjusį penktadienį, kai dauguma jau buvo išgėrę bent po 3 bokalus alaus, Cannes Young Lions paskelb temą, kuri tapo būsimų konkurso reklamų žinute: "Without safe, clean water and adequate sanitation, around 4,000 children die every day." (be švaraus vandens ir elementarių sanitarinių salygų kiekvieną dieną miršta 4000 vaikų)
Per 48 valandas autoriams reikėjo sukurti trupametražį filmą "WaterAid" organizacijai, kuri skatina pasaulio politinius lyderius imtis veiksmų. Darbus apsunkino ne tik trumpas konkurso laikas, bet montažo taisyklės - pvz.: negalima naudoti jokios muzikos.
Trys darbai iš Lietuvos. Ar čia daug ar ne - kaip pažiūrėsi. Ne tiek čia noriu pabrėžti, kad kažkuris iš šių darbų gali laimėti, kiek smagu - dalyvauti. Uždaryti savo tinginį į spintą ir daryti.
3 video reklamos (youtube):
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą