-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
2011 02 06

Kokias studijų programas ir kainas būsimiems studentams žada Lietuvos universitetai

Įkrauk.lt nuotrauka
Įkrauk.lt nuotrauka / Įkrauk.lt reporterio nuotrauka

Būsimieji studentai dažnai kelia sau klausimą: kuo aš noriu būti? Kokia studijų programa man priimtiniausia? Skatinami tėvų, draugų, įvertinus savo asmeninius gebėjimus ar pasidavus madingoms tendencijoms abiturientai šiaip ne taip išsirenka kur ir ką studijuos. Bet svarbiausios Lietuvos universitetų siūlomos studijų programos ir jų kainos.

Visi norintys studijuoti humunitarinius mokslus tai – filologija, teologija, religijos studijas, menotyra, istorija, archeologija, paveldo studijas bei etnologija ir floristika didžiausią balą stojant sudarys istorijos valstybinis egzaminas. Stojant į lingvistiką, literatūlogiją, filologiją ir vertimą didžiausias balas bus sudaromas iš lietuvių kalbos valstybinio egzamino rezultato.

Abiturientai, norintys stoti į meno studijų programas: muziką, dailę, dizainą, amatus, meno studijas, teatro ir kino, šokius, fotografijos ir medijų, architektūra turės išlaikyti stojamąjį egzaminą. Be to tai vienos brangiausių bakalauro studijų. Patekus į valstybės nefinansuojamąją vietą kolegijose teks susimokėti apytiksliai 14 890 Lt, o universitete apie 18 tūkst. per metus.

Vienos pigiausių studijų – socialiniai mokslai. Kolegijose pigiausios studijos kainuos 3228 Lt, universitete – apytiksliai 4 tūkst. per metus. Į socialinių mokslų sritį patenka šios studijų programos: teisė, politikos mokslai, viešasis administravimas, socialinė politika, visuomenės saugumas, socialinis darbas, edukologija, andragogika, pedagogika, verslas, vadyba, finansai, apskaita, rinkodara, ekonomika, sociologija, psichologija, informacijos paslaugos, viešieji ryšiai, leidyba, žurnalistika, komunikacija, turizmas. Visi norintys stoti į meno arba dalyko pedagogiką turės išlaikyti stojamąjį egzaminą.

„Tiksliukai“ taip pat turi nemažą pasirinkimą iš studijuojamų programų tai – matematika, statistika, informatika, biomedicina, programų sistemos, svekatos informatika, fizika, astronomija, chemija, medžiagotyra, aplinkotyra, geologija, gamtinė geografija, biologija, mikrobiologija, botanika, biofizika,biochemija. Pigiausios studijos kaunuos nuo 4500 Lt.

Būsimieji medikai galės studijuoti : genetiką, zoologiją, mediciną, farmaciją, odontologiją, mitybą, reabiliticaiją, slaugą, veterinarinę mediciną, burnos priežiūrą, sportą. Pigiausia studijos programa – visuomenės sveikata universitete kainuos nuo 3940 Lt, odontologija pirmiesiems metams kainuos – 8000 Lt, medicina – 7500 Lt, farmacija – 5200 Lt.

Būsimieji inžinieriai galės rinktis iš: statybos, aeronautikos, jūrų, sausumos transporto, energijos, informatikos – inžinerijų. Taip pat iš technologijų srities: polimerų ir tekstilės, medžiagų, gamybos, statybų,gamtos išteklių, maisto, biotechnologijos. Pigiausios šios srities nuolatinės studijos universitete kainuos nuo 7638 Lt.

Daugiau informacijos galite rasti: http://www.lamabpo.lt/Priem_univ_sal_2011-2012.pdf