Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2009 08 08

Palangos kavinėse pagarbos klientai nesulaukia

Naujienų portalo 15min.lt skaitytojas pasipiktino elgesiu su juo Palangos kavinėje.
Įkrauk.lt nuotrauka
Įkrauk.lt nuotrauka / Įkrauk.lt reporterio nuotrauka

Penktadienio vakarą su draugu užėję į Palangoje esančią „Floros simfonijos“ kavinę, kurios šūkis internetiniame puslapyje „Mes dirbame tam, kad Jus supanti aplinka būtų harmoninga, kaip gamtos simfonija“, buvome nustebinti įžūlumo ir nepagarbos. Nebaigus gerti arbatos mums buvo atnešta sąskaita. Padavėja paaiškino, kad taip liepė „valdžia“. Pasikvietus „valdžią“ atėjęs administratorius pareiškė, kad jis yra savininkas ir gali daryti ką nori. Pasakius, kad taip nesielgiama, ir kad sąskaitos nenešamos kol nepaprašoma, pareiškė, kad jam klientų nuomonė nesvarbi ir kad jų pakankamai daug. Apskritai, šitas žmogus neturi vadybos, bendravimo įgūdžių nei vadovo etikos pagrindų. Klientas turi būti gerbiamas, juk koks pavyzdys personalui, kai pats savininkas šitaip elgiasi. Palangoje verslas sezoninis, klientų antplūdis irgi tik momentinis, tad manau, kad reikėtų gerbti kiekvieną klientą ir laikytis bent minimalių etikos ir vadybos reikalavimų bei normų. Nes žmonės moka pinigus, o tai verslininkų pragyvenimo šaltinis ir duona. Tad neverta kąsti į ranką, kuri tave maitina.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius