-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„D.Efect“ dizainerė Eglė Žiemytė pakvietė į parduotuvę parduotuvėje

Vieno stipriausių ir įdomiausių lietuviškų prekės ženklų „D.Efect“ ir dizainerės Eglės Žiemytės kūrybos gerbėjos sulaukė puikios naujienos – sostinėje atsirado vieta, kur bus galima gyvai apžiūrėti ir įsigyti drabužių iš naujausios kolekcijos.
Eglė Žiemytė
Eglė Žiemytė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 Mada

Jauki „D.Efect“ sala atsirado sostinės senamiestyje veikiančioje parduotuvėje „V2 Concept Store“, šalia tokių prekės ženklų, kaip „Comme des Garçons“, „Maison Margiela“ ir „Melissa“. Šioje parduotuvėje ir anksčiau buvo galima įsigyti vieną kitą „D.Efect“ drabužį, nes bendradarbiavimas su prekės ženklu prasidėjo nuo pat „V2 Concept Store“ starto 2010-aisiais. Tačiau, kaip pasakojo parduotuvės įkūrėja Judita Panavienė, klientės taip aktyviai atakavo prašymais turėti gausesnę „D.Efect“ kolekciją, jog į šį norą teko atsižvelgti. 

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Eglė Žiemytė ir Judita Panavienė
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Eglė Žiemytė ir Judita Panavienė

Specialioje įkurtoje erdvėje šiuo metu galima rasti kone visą „D.Efect“ rudens-žiemos kolekciją, o joje pirmuoju smuiku griežia paltai – juodi ir pasteliniai, oversize ir artimesni klasikiniam siluetui. 

Naująja parduotuve parduotuvėje besidžiaugianti dizainerė Eglė Žiemytė pasakojo kartu su savo komanda ilgokai galvojusi, kaip turėtų atrodyti  „D.Efect“ erdvė, tačiau galutiniu rezultatu esanti patenkinta – prekės ženklo sala paprasta ir švari, svarbiausi čia – ant kabyklų kabantys rūbai, o jaukią atmosferą kuria stilingas, taip pat lietuvių sukurtas, INDI šviestuvas ir įkvėpimų lenta, klientėms demonstruosianti, kuo vienu ar kitu metu gyvena „D.Efect“ komanda. 

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„D.Efect“ erdvės „V2 Concept Store“ parduotuvėje pristatymas
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„D.Efect“ erdvė „V2 Concept Store“ parduotuvėje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius