-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Hyundai – Kia“ iki 2020 m. savo gamoje turės 22 ekologiškus modelius

„Hyundai Motor Co.“ ir „KIA Motors Corp.“ paskelbė turinčios tikslą padidinti „žalių“ automobilių skaičių tris kartus ir iki 2020 m. savo kolekcijoje jų turėti net 22.
„KIA Soul“ elektromobilis
„KIA Soul“ elektromobilis

Dvi kompanijos, susibūrusios po „Hyundai Motor Group“ vėliava, yra penktas pagal dydį automobilių koncernas pasaulyje, savo modelių gamoje turintis septynis ekologiškus automobilius. Neseniai jis paskelbė per ateinančius metus sieksiantis, kad pasaulį išvystų naujas hibridinis ir „plug-in“ tipo hibridinis automobiliai, elektromobilis ir vandeniliu varomas „fuel cell“ modelis. Ši modelių gama apims visas automobilių klases, pradedant nuo mažų miesto automobilių iki visureigių. 

Korporacijos tikslas yra iki 2020 metų pakilti iš penktosios vietos ir tapti antra pagal dydį pasaulyje ekologiškų transporto priemonių gamintoja. Šiuo metu „žaliųjų“ transporto priemonių sektoriaus lyderė yra „Toyota“, gaminanti vieną populiariausių savo modelių „Prius“. 

Mūsų tikslas yra sukurti unikalią ekosistemą, skirtą „žaliems“ automobiliams ir, įveikiant konkurentus, plėstis į naujas rinkas

Pramonės analitikai prognozuoja, kad iki 2020 metų ekologiškų transporto priemonių paklausa išaugs iki 6,4 mln. vnt. Šiuo metu ji siekia apie 2,2 mln. vnt. per metus.

„Mūsų tikslas yra sukurti unikalią ekosistemą, skirtą „žaliems“ automobiliams ir, įveikiant konkurentus, plėstis į naujas rinkas“, – pranešė „Hyundai – Kia“. 

Remiantis generaliniu planu, hibridinių elektromobilių (HEV) skaičius padidės nuo 4 iki 12. Be to, per ateinančius šešerius metus rinkoje turėtų pasirodyti ir 6 „plug-in“ tipo hibridiniai elektromobiliai (PHEV), kurių šiuo metu koncernas savo modelių gamoje dar neturi.  

Abi kompanijos pridūrė, kad iki 2020 m. rinkoje pasirodys du nauji elektromobiliai (EV), kurie pakeis dabar parduodamus „Ray“ ir „Soul“ elektromobilius, o du nauji „fuel cell“ vandeniliniai elektromobiliai (FCEV) perims estafetę iš dabartinio „Tucson“ modelio. 

„Hyundai“ ir „Kia“ savo pranešime patikslino, kad naujieji automobiliai turės moderniausias baterijas bei galės pasigirti išskirtinėmis vairavimo savybėmis. 

Automobilių gamintojai jau anksčiau užsiminė, kad iki šių metų pabaigos pasauliui pristatys 2015 m. „Hyundai Sonata“ hibridinį modelį (HEV), paskui kurį greitai pasirodys kompaktinės klasės modelis ir visureigis. „Žaliųjų“ transporto priemonių gerbėjai kitąmet taip pat galės susipažinti su pirmuoju kompanijos PHEV elektromobiliu. 

Be to, sekdamos Japonijos ir Europos automobilių gamintojų pavyzdžiu, „Hyundai“ ir „Kia“ pristatys ypatingą HEV elektromobilį, kuris bus visiškai kitoks negu jo „broliai“.  

Šis, kitais metais pasirodysiantis automobilis ne tik atrodys kitaip, bet ir turės ypatingą variklį bei transmisiją. Šie komponentai padės elektromobiliui tapti ilgiausią ridą turinčiu automobiliu savo klasėje. 

„Plug-in“ tipo hibridiniai automobiliai yra patrauklūs vartotojui, nes JAV, Europos Sąjungos šalys ir Kinija jų pirkėjams siūlo tam tikras privilegijas.

„Hyundai“ ir „Kia“ žada, kad EV ir FCEV elektromobiliai pirkėjų širdis turėtų pavergti ilgesniu nuvažiuojamu atstumu bei didesniu moderniųjų technologijų bagažu.

„Hyundai Motor Co.“ didžiuojasi pirmuoju pasaulyje masinei rinkai skirtu „fuel cell“ vandeniliniu elektromobiliu „Tucson“, o „Kia Soul“ elektromobilis (EV) gali pasigirti ilgiausiu nuvažiuojamu atstumu iki kito baterijos įkrovimo. Išimtis yra tik kur kas brangesni „Tesla“ elektromobiliai. 

Abiejų kompanijų plane pažymėtos investicijos ekologiškų transporto priemonių tyrimams ir plėtrai. Šie veiksmai turėtų padidinti kompanijos konkurencingumą bei prekinio ženklo vertę.

„Mūsų tikslas yra suvaidinti svarbų vaidmenį populiarinant ekologiškus automobilius ir vystyti jų komponentus, tokius kaip varikiai, baterijos ir inverteriai. Visa tai Pietų Korėjos kompanijoms suteiks pranašumo prieš konkurentus“, – tvirtinama oficialiame „Hyundai“ kompanijos pranešime. 

Jame teigiama, kad šios dvi kompanijos turi visas galimybes gaminti komponentus savo jėgomis.  Pavyzdžiui, net 95 proc. „Tucson“ vandenilinio elektromobilio (FCEV) detalių gamina pačios kompanijos ar jų partnerės Pietų Korėjoje.

Be „Tucson“ modelio, „Hyundai“ ir „Kia“ nuo 2011 metų gamina „Sonata“ ir K5 vidutinės klasės sedanų hibridines versijas ir didžiuojasi galėdamos pasiūlyti pažangiausias hibridinių automobilių technologijas. Praėjusių metų pabaigoje šios dvi kompanijos pristatė „Grandeur“ ir K7 modelių hibridines versijas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius