Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vaidas Baumila ir Simas Kučas tapo drabužių linijos „Love Yourself by A.M.“ veidais

Neseniai prekės ženklą „Love Yourself by A.M.“ pristačiusi buvusi grupės „Pinup Girls“ narė Agota Mašanauskaitė (23) pradžioje kūrė vien bodžius, o dabar – ir margaspalvius marškinėlius. Juos jauna kūrėja pareklamavo fotosesijoje, kurioje įsiamžino ir dainininkas Vaidas Baumila, ir teniso treneris Simas Kučas.
Simas Kučas ir Vaidas Baumila
„Love Yourself by A.M.“ kolekcija / Imanto Boiko nuotr.

Naujoji fotosesija, kurios pagrindinė žvaigždė – atlikėjas Vaidas Baumila, vyko Vilniaus Vingio parke bei netoli Seimo rūmų. Drauge su V.Baumila čia įsiamžino ir Gintė Sičiūnaitė, su Gintare Gurevičiūte kurį laiką poruotas Simas Kučas, Elvina Juršėnaitė, Ieva Sipavičiūtė bei Gabija Razmutė. 

Visi jie fotografui pozavo vilkėdami A.Mašanauskaitės kurtus marškinėlius, į orą purškė skirtingų spalvų dūmus. 

„Kadangi naujieji mano prekės ženklo drabužiai – spalvingi ir kitoniški, norėjau, kad fotosesija būtų net šiek tiek indėniško stiliaus. Sugalvojau, kad ją papuoštų spalvoti dūmai. Norėjau, kad nuotraukose būtų matoma didelė draugų kompanija, kad viskas atrodytų linksmai. Visi šie žmonės – mano draugai, kurie mielai sutiko įsiamžinti. Siekiau savo kurtus drabužius pateikti originaliai, taip, kaip dar niekas to nėra daręs. Manau, man pavyko“, - Žmonės.lt sakė A.Mašanauskaitė. 

Anot jos, galima sakyti, kad pozuoti prieš fotoobjektyvą V.Baumila pasisiūlė pats. „Kažkada „prie progos“ Vaidui padovanojau vienus iš savo pačios kurtų marškinėlių. Vėliau jis pasakė, kad norėtų prisidėti prie mano veiklos – pavyzdžiui, su jais įsiamžinti. Taigi jis beveik pats pasisiūlė. Vėliau prisijungti panoro ir kiti, taigi todėl nuotraukose ir matoma daug žmonių“, – paaiškino Agota.

Imanto Boiko nuotr./Vaidas Baumila
Imanto Boiko nuotr./Vaidas Baumila

Kūrėja džiaugiasi sėkmingu visos komandos bendradarbiavimu: „Vaidui nieko nereikėjo aiškinti, nieko mokyti. Kadrus fiksavo nuostabus fotografas. Visa komanda dirbo labai produktyviai.“

A.Mašanauskaitė ir pati stebėsi, kokia sėkminga pasirodė esanti ši fotosesija. „Labai nustebau, kad net tie žmonės, kurių visai nepažįstu, ėmė man rašyti ir girti fotosesiją bei naują produkciją. Daugelis domėjosi, kur galėtų įsigyti naujų mano kurtų drabužių. Šių marškinėlių turėjo būti išleista vos keli, bet dabar man teks didinti apsukas – dar penktadienį jų nemažai vėl pridaviau spaustuvei. Tokia žmonių reakcija man labai padeda“, – šypsosi ji. 

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Agota Mašanauskaitė
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Agota Mašanauskaitė

Mergina neslepia: nors prekės ženklą „Love Yourself by A.M.“ ji pristatė vos prieš kelis mėnesius, jau atsirado norinčių pakritikuoti: „Aišku, kritikos girdėjau. Tačiau juk man tai – pati pradžia: viskas gimsta iš asmeninių lėšų, todėl tiesiog negaliu gaminti dešimties skirtingų variantų – ir kelnių, ir marškinėlių, ir suknelių, ir dar kažko. Viskas vyksta paeiliui. Atsiranda idėjos, ir tas, kurias galiu, įgyvendinu.“

Kokius užmojus sau kelia Agota? „Rudenį noriu išleisti tokių drabužių, kokių Lietuvoje bent pati dar nesu mačiusi, seriją. Vėliau bus ir džemperiai. O ateityje svajoju padaryti ir didelį savo kurtų drabužių pristatymą. Jau dabar į mane kreipėsi keli muzikos atlikėjai – prašė sukurti kokius nors drabužius, kuriuos galėtų vilkėti jų komandos“, – atskleidžia. 

Imanto Boiko nuotr./„Love Yourself by A.M.“ kolekcija
Imanto Boiko nuotr./„Love Yourself by A.M.“ kolekcija

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius