-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google“ pakeitė privatumo politiką: vartotojai taps interneto reklamų veidais

Korporacijos „Google“ interneto tarnybų naudojimo sąlygos vėl pasikeitė. Nuo šiol paieškos gigantas galės naudoti vartotojų vardus ir fotografijas tam tikruose reklaminiuose skelbimuose. Tokios praktikos bus laikomasi tuomet, kai vartotojas paspaus „+1“ („Patinka“ atitikmuo tarnyboje „Google+“) kompanijos ar prekinio ženklo puslapyje.
Google
Google / Scanpix / Postimees.ru

Jei socialinio tinklo „Google+“ vartotojas paspaus „+1“, pavyzdžiui, kompanijai „McDonalds“, „Google“ gali panaudoti to vartotojo vardą ir fotografiją būsimos reklaminės kampanijos medžiagoje, jei ją užsakys kompanija „McDonalds“. Reklamą galės matyti tik tie žmonės, kurie matė tos kompanijos arba prekinio ženklo puslapį.

Nors į šią „Google“ reklamos schemą įtraukti visi suaugę „Google+“ socialinio tinklo vartotojai, norintiems nedalyvauti šioje programoje suteikta galimybė to atsisakyti. Norint tai padaryti, paskyros nustatymuose reikia išjungti pasirinktį „Shared endorsement“.

Antra vertus, retas vartotojas skaito kompanijų pateikiamą privatumo politiką, taigi mažai kas apskritai sužinos apie asmeninės informacijos naudojimą reklamos tikslais. Reikia pažymėti, kad socialinis tinklas „Facebook“ jau kurį laiką naudoja vartotojų duomenis reklaminėse kampanijose, taigi „Google“ tik seka savo konkurentų pėdomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius