Laisvas žodis nereiškia palaidas.  Prenumeratai iki - 60%
Išbandyti

„Google“ pakeitė privatumo politiką: vartotojai taps interneto reklamų veidais

Korporacijos „Google“ interneto tarnybų naudojimo sąlygos vėl pasikeitė. Nuo šiol paieškos gigantas galės naudoti vartotojų vardus ir fotografijas tam tikruose reklaminiuose skelbimuose. Tokios praktikos bus laikomasi tuomet, kai vartotojas paspaus „+1“ („Patinka“ atitikmuo tarnyboje „Google+“) kompanijos ar prekinio ženklo puslapyje.
Google
Google / Scanpix / Postimees.ru

Jei socialinio tinklo „Google+“ vartotojas paspaus „+1“, pavyzdžiui, kompanijai „McDonalds“, „Google“ gali panaudoti to vartotojo vardą ir fotografiją būsimos reklaminės kampanijos medžiagoje, jei ją užsakys kompanija „McDonalds“. Reklamą galės matyti tik tie žmonės, kurie matė tos kompanijos arba prekinio ženklo puslapį.

Nors į šią „Google“ reklamos schemą įtraukti visi suaugę „Google+“ socialinio tinklo vartotojai, norintiems nedalyvauti šioje programoje suteikta galimybė to atsisakyti. Norint tai padaryti, paskyros nustatymuose reikia išjungti pasirinktį „Shared endorsement“.

Antra vertus, retas vartotojas skaito kompanijų pateikiamą privatumo politiką, taigi mažai kas apskritai sužinos apie asmeninės informacijos naudojimą reklamos tikslais. Reikia pažymėti, kad socialinis tinklas „Facebook“ jau kurį laiką naudoja vartotojų duomenis reklaminėse kampanijose, taigi „Google“ tik seka savo konkurentų pėdomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius