-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apple“ gerbėjų požiūris į šį prekės ženklą primena religinį tikėjimą

Palyginus religingo žmogaus ir „Apple“ fanatiko smegenis elektromagnetiniu rezonansu paaiškėjo, jog religija ir technologinių produktų fanatizmas yra panašūs biologiniai veiksniai.
„Apple“ gerbėjas džiaugiasi išmaniuoju telefonu „iPhone“.
„Apple“ metai prasidėjo sėkmingai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Mokslininkai tyrė, kaip veikia tikinčio žmogaus smegenys jam rodant religinius paveikslus, skaitant Šventąjį Raštą ar meldžiantis. Po to, magnetinio rezonanso smegenų tyrimai buvo palyginti su „iPhone“ fanatiko, pastarajam pamačius „Apple“ logotipą ar naudojant savo išmanųjį telefoną.

Pasirodo, abiem atvejais stimuliuojamos tos pačios smegenų dalys. Taigi patys žinomiausi prekės ženklai žmones veikia panašiai kaip religija.

Šie įdomūs sutapimai buvo atrasti remiantis nauju reklamos tyrimo būdu – neuromarketingu.

Neuromarketingas – tai tyrimai, kurių metu žmonių smegenų reakcija į reklamą yra stebima elektromagnetiniu rezonansu. Nustatoma, kaip iš tiesų pirkėjas reaguoja į tam tikrus prekės ženklus, ką apie tai sako jo smegenų veikla ir pan. Pirmą kartą tokie tyrimai buvo atlikti 2002 metais bei tęsiami iki šiol.

Tinkamas prekės ženklo pasirinkimas ir vartotojų požiūrio formavimas kompanijoms yra labai svarbus. Štai prieš 7 metus neegzistavusi kompanija „Facebook“ šiuo metu turi 32 mlrd. svarų sterlingų (126,7 mlrd. Lt) vertės prekės ženklą. „Apple“ kompanijos prekės ženklas vertas dar daugiau – 153 mlrd. JAV dolerių (367 mlrd. Lt).

Tokios vertės prekės ženklai nėra tiesiog paprasti paveikslėliai ant parduodamų produktų. Jie įvairiai veikia žmones. „Apple“ šūkis „Think Different“ (liet. mąstyk kitaip) agituoja vartotojus rinktis kitokį gyvenimo būdą – kitokius produktus, „Apple“ produktus. Tokios reklamos formos persismelkia gerokai giliau į smegenis bei veikia pirkėjus.

Įdomu ir tai, jog šie prekės ženklai veikia žmonių nuotaikas. Įsigiję norimo prekės ženklo gaminį vartotojai jaučiasi geriau negu tie, kurie naudoja tos pačios, neretai geresnės kokybės produktus, tačiau su mažiau žinomais vardais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius