Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Apple“ negali naudoti „iPad“ prekės ženklo Kinijoje

Kompanija „Apple“ pralaimėjo ieškinį dėl „iPad“ prekės ženklo naudojimo Kinijoje. Jei norės toliau šioje šalyje prekiauti savo planšetiniais kompiuteriais, jai gali tekti pakeisti jų pavadinimą.
Planšetinis kompiuteris „iPad“
Planšetinis kompiuteris „iPad“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Prekyženklį „iPad“ 2000 metais įregistravo kompanija „Proview“, o po šešerių metų pardavė teises į jį Didžiosios Britanijos kompanijai „IP Application Development“ už 55 tūkst. dolerių. Po kurio laiko šį prekės ženklą perpirko kompanija „Apple“, rašo Foxnews.com.

Tačiau „Proview“ teigia, kad parduodant prekės ženklą Didžiosios Britanijos bendrovei sutartyje nebuvo įtrauktos teisės į jį Kinijoje. Mat tuo metu kompanijos Taivanio padalinys pats neturėjo šių teisių.

Kinijos teismas sutiko su „Proview“ ir išaiškino, kad šiuo metu teisės į „iPad“ prekės ženklą Kinijos rinkoje priklauso šiai kompanijai.

Dabar „Proview“ siekia prisiteisti 1 mlrd. dolerių kompensacijų iš „Apple“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius