Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Elektromobiliais susidomėjo ir „Samsung“

Automobilių industrijos ateitis šiuo metu siejama su elektromobiliais. Nors jie, kaip ir hibridiniai automobiliai šiandien daugeliui pirkėjų vis dar yra per brangūs, didžiausios elektromobilių rinkos kompanijos nuolat didina hibridinių modelių asortimentą, o kartu aktyviai dirba prie jų tobulinimo.
Berlyne vykstančioje technologijų parodoje IFA kompanija „Samsung“ pristatė aibę naujų gaminių
Berlyne vykstančioje technologijų parodoje IFA kompanija „Samsung“ pristatė aibę naujų gaminių / Gedimino Gasiulio/15min.lt nuotr.

Panašu, kad elektromobilių rinka susidomėjo Pietų Korėjos kompanija „Samsung“. „The Wall Street Journal“ teigia radęs patentų, kurie leidžia kalbėti apie technologijų milžino susidomėjimą elektros varikliais, automobiliuose montuojama elektronika ir netgi padangomis.

Komentuodama kalbas apie šiuos patentus „Samsung“ oficialiai pareiškė, kad neturi planų išleisti savo elektromobilių linijos. Ekspertų teigimu, kompanija tik svarsto tam tikrų komponentų, skirtų naujos kartos automobiliams, gamybos variantus.

Viename iš patentų „Samsung“ pažymi, kad elektromobilių rinka yra labai perspektyvi ir suteikia  daug galimybių plėsti savo verslą.

Reikia pripažinti, kad korėjiečių kompanija nėra vienintelis technologijų industrijos milžinas, kuris siekia įsitvirtinti automobilinės elektronikos srityje. Daug dėmesio tam skiria, pavyzdžiui,  „Intel“, kuri jau turi pasirašiusi sutartis su „Nissan“ ir „Ford“, taip pat kalbama su kitais gamintojais. Daug dėmesio šiai rinkai skiria ir „nVidia“, jau nekalbant apie kitus mobilių platformų su ARM architektūra gamintojus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius