-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ericas Schmidtas: jei nenorite atskleisti savo tikrojo vardo, nenaudokite „Google+“

„Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas pareiškė, kad „Google+“ reikalavimas nurodyti tikrąjį asmens vardą ir pavardę nebus panaikintas, kadangi tai nėra tipiškas socialinis tinklas.
„Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas
„Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Google+“ reikalavimas užsiregistruoti tik tikraisiais vardais sulaukė nemažai kritikos, ypač dėl to, kad sunkumų gali kilti neįprastus vardus turintiems žmonėms bei tiems, kas virtualioje erdvėje nenori savęs identifikuoti, skelbia Mashable.com.

Žurnalistui Andy Carvinui pasiteiravus, kaip „Google“ pateisina tokį sprendimą, E.Schmidtas paaiškino, kad „Google+“ paskirtis yra kitokia nei socialinių tinklų.

„Jis atsakė, kad „Google+“ buvo sukurtas atpažinti tikrus asmenis, taigi jis yra priklausomas nuo to, kad žmonės naudotų savo tikruosius vardus, nes jie ketina kurti daugiau produktų, kuriems reikia šios informacijos. Kalbant apie žmones, kurie yra susirūpinę savo saugumu, jis pareiškė, kad „Google+“ yra visiškai neprivalomas dalykas. Niekas nėra verčiamas jį naudoti. Taigi akivaizdu, kad saugumu susirūpinę žmonės, nenorintys atskleisti savo tikrojo vardo, neturėtų naudoti „Google+“, – rašo A.Carvinas.

Perfrazuodamas E.Schmidto komentarus, A.Carvinas rašė, kad „Google“ valdybos pirmininkas teigė, jog internetas „būtų geresnis, jei mes žinotume, kad tu esi tikras žmogus, o ne koks šuo ar apsimetėlis“.

Kadangi klausimas buvo užduotas konferencijoje klausimų-atsakymų sesijos metu, A.Carvinas negalėjo užduoti papildomų klausimų.

Technologijų apžvalgininkai puolė spėlioti, kam iš tiesų buvo sukurta „Google+“ tarnyba – vartotojams ar pačiai kompanijai?

Vasaros pradžioje „Google“ pristatė „+1“ mygtuką, kuris gali būti integruotas į bet kokias svetaines, o žmogui jį paspaudus tai užfiksuojama ir „Google+“ tarnyboje. Be to, „Google+“ narių parašytos žinutės gali būti atrastos naudojant paieškos tarnybą. Tai „Google“ leidžia susidaryti aiškesnį savo klientų paveikslą.

Kaip ši informacija gali būti panaudota? Pirmiausia, matyt, pardavinėjant tikslinę reklamą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius