Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„iPhone 4S“ debiutas smogė „Android“ telefonų pardavimams

Kompanija „Nielsen“ pateikė gruodžio mėnesį atliktos JAV išmaniųjų telefonų vartotojų apklausos duomenis.
Japonijoje pradėtas pardavinėti „iPhone 4S“
„iPhone 4S“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Apklausa rodo, kad spalio viduryje pasirodęs „iPhone 4S“ gana smarkiai pakeitė vartotojų polinkį rinktis vieną ar kitą išmanųjį telefoną. 44,5 proc. amerikiečių, pirkusių išmanųjį įrenginį per paskutinius tris mėnesius, pirmenybę teikė „iPhone“. Ankstesnį ketvirtį šis rodiklis sudarė 25,1 proc. Beje, 57 proc. naujai įsigijusių „iPhone“ įrenginį vartotojų pasirinko būtent „iPhone 4S“, o ne pigesnius „iPhone 4“ ar „iPhone 3GS“.

Pastebimas ir „Android“ išmaniųjų telefonų pardavimų sumažėjimas: jei prieš „iPhone 4S“ anonsą parduodamų telefonų su „Android“ dalis sudarė 61,6 proc., tai metų pabaigoje ji sumažėjo iki 46,9 proc. Tiesa, ši „Google“ platforma ir jos pagrindu pagaminti išmanieji telefonai vis dar pirmauja JAV rinkoje prieš „iOS“: pastaroji užima maždaug 30 proc. rinkos, o „Android“ – 43,6 proc.

Tyrimas taip pat parodė, kad RIM telefonai užima 14,9 proc. JAV rinkos, o „Windows Mobile“ ir „Windows Phone 7“ – 5,9 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius