-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išrinkta nauja klasikinės „Nokia“ skambučio melodijos versija

Šiandien pasaulinė mobiliųjų telefonų gamintoja „Nokia“ paskelbė naujos skambučio melodijos konkurso nugalėtoją.
„Nokia“ siūlo sukurti naują skambučio melodiją jos telefonams
„Nokia“ siūlo sukurti naują skambučio melodiją jos telefonams / Kadras iš „YouTube“

Įvertinus daugiau nei 6,2 tūkst. kūrinių, kuriuos konkursui pateikė daugiau nei 2,8 tūkst. kūrėjų iš 70 skirtingų valstybių, nugalėtoju išrinktas Valerio Alessandro Sizzi iš Italijos ir jo sukurta „Nokia Tune Dubstep Edition“ versija, rašoma pranešime spaudai. Laimėjusios melodijos galima pasiklausyti „Nokia Brand Book“ tinklalapyje.

Naujos „Nokia“ skambučio melodijos versijos kūrimo konkursas buvo itin populiarus – konkurso tinklalapyje apsilankė per 1,4 mln. žmonių, darbai perklausyti 11 mln. kartų o vartotojai kelis šimtus tūkstančių kartų pasidalino konkurso darbais per savo socialinus tinklus, pavyzdžiui „Facebook“ ir „Twitter“.

Bendradarbiaudama su garso įrašų masinio kūrimo konkursų specialistais „AudioDraft“, „Nokia“ rugsėjo 5 d. paskelbė konkursą kviesdama vartotojus eksperimentuoti su klasikine „Nokia“ skambučio melodija bei sukurti bei pasiūlyti savo versiją, atrandant naują skambesį. Konkursui pateikti darbai turėjo būti ne ilgesni nei 30 sekundžių.

Nugalėtoją rinko profesionali komisija, kurią sudarė žinomi garsinių prekės ženklų industrijos atstovai: Kai Bronner, vienas iš „Audio Branding“ akademijos įkūrėjų, Julian Treasure, žinomas TED pranešėjas ir „Garso verslo“ autorius, bei Mark Dewings, „SoundCloud“ prekės ženklų ir marketingo komunikacijos vadovas. Komisijoje taip pat buvo ir „Nokia“ vyresnysis viceprezidentas dizainui – Marko Ahtisaari.

„Esame nustebinti konkursui pateiktų darbų gausa, įvairove ir kokybe. Mus įkvėpė dalyvių kūrybiškumas – išgirdome daug skirtingų dažniausiai pasaulyje skambančios melodijos interpretacijos variantų, todėl išrinkti nugalėtoją buvo itin sudėtinga, – sakė „Nokia“ melodijos konkurso komisijos narys ir „The Sound Agency“ pirmininkas Julian Treasure. – Konkursą laimėjusi „Nokia Tune Dubstep Edition“ versija išsiskyrė savo energija ir didžiu gyvumu. Mes ieškojome būtent tokios melodijos, kuri būtų naujoviška, ekspresyvi, ir originali, tačiau vis dar būtų atpažįstama, kad tai – „Nokia“ melodija“.

Konkursą laimėjęs kūrinys papildys „Nokia“ melodijų sąrašą ir bus įrašomas į dalį 2012 m. išleisimų modelių – iš viso į maždaug 100 mln. telefonų. Be to, šią melodiją bus galima parsisiųsti iš „Ovi Parduotuvės“, melodija taip pat pateks į „Nokia Brand Book“. Laimėtojui taip pat bus įteiktas 10 tūkst. JAV dolerių (25,7 tūkst. litų) piniginis prizas.

„Muzika yra mano aistra. Studijavau muzikos meną Milane ir šiuo metu dirbu prodiuseriu vienoje Italijos skaitmeninių įrašų bendrovėje, – sakė konkurso laimėtojas Valerio Alessandro Sizzi. – Be to, esu didžėjus ir kiekvieno ketvirtadienio vakarą groju muziką Milano klube – man tai labai patinka! Konkursui pateikiau dubstep stiliaus „Nokia” melodijos versiją, nes per pastaruosius metus šis žanras masiškai išpopuliarėjo tarp hipsterių visame pasaulyje. Be to, mane viliojo tai, kad sukurti melodijai dubstep versiją yra ganėtinai sudėtinga užduotis. Manau, kad „Nokia“ reikia veržlios, modernios ir „kietos“ melodijos. Siūlant vartotojui modernius produktus, verta ir melodiją pasiūlyti maksimaliai modernią“.

Dar penkios aukščiausius įvertinimus gavusios „Nokia“ melodijos bus prieinamas per „Ovi parduotuvę“, o jų autoriai gaus po 1 tūkst. JAV dolerių (2,57 tūkst. litų) honorarą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius