Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Kasmet atsinaujinantys išmanieji telefonai nebeliūdins jų savininkų

Pasaulinių tyrimų duomenimis, vidutiniškai bent kartą per metus rinkoje pasirodo vis naujesnės kartos išmanieji telefonai. Visai neseniai įsigijusiems išmanųjį tai ne visuomet gera naujiena, mat pasikeisti telefoną kasmet iki šiol buvo prabangos dalykas. Tuo nepiktnaudžiaudavo net verslo įmonės, kurios ypač vertina išmaniųjų technologijų naudą jų verslo efektyvumui.
Tokijuje klientai laukia kada galės įsigyti „iPhone 5s“ išmanujį telefoną.
Tokijuje klientai laukia kada galės įsigyti „iPhone 5s“ išmanujį telefoną. / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 „Telia“

Tereikia iškeisti veikiantį senąjį telefoną į naują ir, toliau naudojantis paslauga, bus mokamos įmokos už naujai įsigytą telefoną, o likusios įmokos už senąjį telefoną mokėti nebereikės.

Klientams, norintiems spėti su  technologine raida ir išnaudoti visas jos atnešamas galimybes, „Omnitel“ sukūrė visiškai naują Lietuvos rinkoje paslaugą, naudodamiesi kuria bendrovės klientai ypač geromis sąlygomis galės kiekvienais metais įsigyti naują telefoną ir nebemokėti už senąjį.

„Mūsų rankose šiandien yra visas pasaulis - išmaniajame telefone yra viso pasaulio žinios, literatūra, visi mūsų kontaktai, muzika, verslo efektyvumą gerinančios programėlės, bankas, laikraščiai. Taigi išmanieji telefonai nebėra tik žaisliukas ar mados reikalas - daugelis mūsų klientų pažymi, kad šie įrenginiai jau tapo neatsiejama ir labai svarbia jų gyvenimo dalimi. Tačiau  jie apgailestauja, kad ne visuomet spėja paskui sparčiai  besivystančias technologijas. Pasikeisti telefoną kasmet iki šiol nebuvo finansiškai racionalu nei verslo, nei privatiems klientams. Paprastai jie perkami išsimokėtinai per mažiausiai dvejus metus, tad iki šiol klientai įsigydavo geriausiu atveju tik kas antrą jų geidžiamą modelį. Su mūsų naująja paslauga „Kasmet naujas“ pasikeisti telefoną į naujesnį geidžiamą ir spėti paskui technologijas gali visi“, -  sakė „Omnitel“ viceprezidentė privatiems klientams Lina Galatiltė.

Verslo ir privatūs klientai, naudodamiesi paslauga „Kasmet naujas“, gali išsirinkti bet kurį iš naujausių rekomenduojamų išmaniųjų telefonų-flagmanų ir įsigyti jį išsimokėtinai. Praėjus vos metams, klientas jau gali pasikeisti jį į bet kurį patikusį naujesnį rekomenduojamą modelį. Tereikia iškeisti veikiantį senąjį telefoną į naują ir, toliau naudojantis paslauga, bus mokamos įmokos už naujai įsigytą telefoną, o likusios įmokos už senąjį telefoną mokėti nebereikės. Šiuo metu paslauga gali pasinaudoti privatūs klientai, turintys planą „Išmaniems“, bei verslo klientai, turintys planą „Verslo“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius