Apklausoje dalyvavo per 25 mln. vartotojų ir 650 tūkst. ekspertų, naudojančių geriausius išmaniuosius telefonus – „iPhone 4S“, „Nokia Lumia 900“, „Samsung Galaxy S3“ ir kt.
„iPhone 4S“ vartotojai įvardijo tokias svarbiausias jų naudojamo telefono problemas:
- Baterijos gyvavimo trukmė – 45 proc.;
- Silpna „Wi-Fi“ ryšio paieška – 20 proc.;
- „Bluetooth“ ryšys – 15 proc.;
- „Siri“ funkcionalumas – 10 proc.;
- Kita – 10 proc.
Tokie rezultatai nestebina. „iPhone 4S“ išties susilaukė nemažai kritikos dėl trumpo baterijos darbo laiko. Ir nors ji už kai kuriuos konkurentus yra geresnė, vis dėlto pirmtakas – „iPhone 4“ – pasižymėjo kur kas ištvermingesne baterija.
„Samsung Galaxy S3“ vartotojai nurodė tokias aktualiausias jų naudojamo telefono problemas:
- Mikrofono sutrikimai – 50 proc.;
- Baterijos gyvavimo trukmė – 15 proc.;
- Telefono korpuso kaitimas – 15 proc.;
- Prisijungimo prie interneto problemos – 10 proc.;
- Kita – 10 proc.
„Nokia Lumia 900“ vartotojai nepatenkinti šiais dalykais:
- Ekrano problemos – 25 proc.;
- Kameros mygtukas – 20 proc.;
- Aplikacijų paieška – 20 proc.;
- Baterijos gyvavimo trukmė – 20 proc.;
- Kita – 15 proc.