Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Matematikos džiunglės“ – nauja kompiuterinė mokymosi priemonė pradinukams

„Matematikos džiunglių“ žaidimas „Gudrusis erelis“
Mokinukai.lt nuotr. / „Matematikos džiunglių“ žaidimas „Gudrusis erelis“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Matematika – tamsus miškas? Greičiau spalvingos džiunglės, kuriose apsigyveno juokingi gyvūnėliai ir keletas ateivių – tokią nuotaiką kuria nauja kompiuterinė mokymosi priemonė 5-11 metų vaikams „Matematikos džiunglės“.

„Matematikos džiungles“ sudaro 30 mokomųjų kompiuterinių žaidimų bei tiek pat interaktyvių testų, rašoma pranešime spaudai. Visa tai parengta siekiant padėti vaikams lavinti skaičiavimo mintinai įgūdžius, bendrą suvokimą apie skaičius, geometriją ir matavimus, loginį mąstymą ir kitus matematinius gebėjimus.

Tikriausiai sutiksite – žaidžiant kompiuterinius žaidimus įsisavinama labai daug informacijos, nepriklausomai nuo žaidėjo amžiaus ar žaidimo tematikos. Net jei tektų valdyti miestelį tolimoje galaktikoje, kuriame veiktų nežemiška ekonomika, o gyventojų kalba tebūtų keisti garsai, greitai pasijustumėte tarsi vietinis.

Sunku neatkreipti dėmesio ir į šiuolaikinių vaikų pasaulėžiūros ypatybes. Priešingai nei daugelis suaugusiųjų, vaikai natūraliai priima modernią techninę įrangą bei intuityviai perpranta jos naudojimo ypatybes.

Šie aspektai įgyvendinti ir „Matematikos džiunglėse“: vaikų dėmesį patrauks nuotaikingi veikėjai ir didelis interaktyvumas. Pavyzdžiui, Gudrusis erelis padeda mokytis mintinai sudėti ir atimti. Žaidimo metu reikia valdyti skrendantį erelį, stengtis surinkti kuo daugiau žvaigždučių, tuo pat metu mintinai apskaičiuoti pateiktą sąlygą ir nukreipti erelį į vieną iš keturių balionų su teisingu atsakymu.

„Matematikos džiungles“ rasite ir išbandyti galite internete, tinklapyje Mokinukai.lt. Tai didžiausias lietuviškas portalas vaikams, kuriame galima mokytis pasaulio pažinimo, anglų kalbos, o nuo šio rudens – ir matematikos. Jau ketvirtus metus gyvuojančio projekto pagrindinis tikslas – kurti saugią erdvę internete, kurioje vaikai gali nevaržomai bendrauti, kurti ir mokytis žaisdami.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT