Nuo šiol „Omnitel“ tinkle nebeteikiamos jokios paslaugos trumpuoju numeriu 1692, per tinklalapį www.mundome.com.
Sulaukusi klientų skundų dėl numerio 1692, „Omnitel“ atliko tyrimą ir nustatė, kad, teikiant padidinto tarifo paslaugas šiuo numeriu, buvo pažeistos prenumeruojamų paslaugų taisyklės ir klientams siunčiamose SMS žinutėse nenurodoma informacija apie paslaugų atsisakymą.
Tokia pat praktika ateityje bus taikoma ir kitiems padidinto tarifo paslaugų teikėjams, jei tik bus pastebėta piktnaudžiavimo ar nesąžiningos veiklos požymių.
Papildyta 17.50 val.: Paslaugų teikimą bendrovei „Mundome Lietuva“ kompanija „Tele2“ nutraukė dar spalio 7 dieną.
„Gavę vartotojų skundų patys išbandėme paslaugą ir pamatėme, kad gauta SMS žinutė nesuteikia išsamios informacijos, o tai – sutarties su operatoriumi pažeidimas. Paslaugų teikimas „Mundome Lietuva“ galės būti atnaujintas tiktai jai ištaisius pažeidimus“, – teigė „Tele2 Lietuva“ Viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas.
Operatorius „Bitė Lietuva“ minėtai bendrovei nuo bendradarbiavimo pradžios leidžia siūlyti tik vienkartiniu būdu apmokamas, o ne prenumeruojamas paslaugas. „Bitė“ dėl jos veiksmų taip pat yra sulaukusi nusiskundimų.
„Bitė Lietuva“ jau kelerius metus turi įdiegusi prevencinę sistemą, kuri apsaugo vartotojus, jeigu šie užsako padidinto tarifo SMS paslaugas: mes patys SMS žinutėmis perspėjame vartotoją apie jo užsakytą paslaugą, informuojame, kiek ji kainuoja, kaip jos atsisakyti, suteikiame galimybę atsisakyti jų tiesiog paskambinus „Bitės“ klientų aptarnavimo telefonu. Praktika rodo, kad jeigu ši atsakomybė paliekama nepatikrintam mokamų paslaugų teikėju, gali pasitaikyti piktnaudžiavimo atvejų, kai suteikiama neišsami informacija, nenurodoma, kaip atsisakyti paslaugų. Dėl šių prevencinių veiksmų, skundų dėl žinutėmis užsakomų padidinto tarifo paslaugų ženkliai sumažėjo“, – teigė „Bitė Lietuva“ Atstovė ryšiams su visuomene Raminta Rimkienė.