Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Plius.lt“ artėja prie lankomiausių Lietuvos portalų

Trečio didžiausio Lietuvoje tinklalapio „Plius.lt“ lankomumas per pastaruosius du mėnesius sparčiai ūgtelėjo.

Pagal rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenis, „Plius.lt“ rugpjūčio mėnesį aplankė 10 proc. daugiau interneto naršytojų, o rugsėjį dar prisidėjo 2,37 proc. Padidėjęs lankomumas portalų grupei atnešė papildomus 6 proc. interneto reklamos rinkos.

Lankomiausių Lietuvos tinklalapių penketuke toks augimas neužfiksuotas nuo šių metų pradžios. Pagal lankomumą „Plius.lt“ grupės tinklalapiai sparčiai artėja prie dviejų rinkos lyderių – socialinio tinklo „One.lt“ ir naujienų portalo „Delfi.lt“. Nuo antroje vietoje esančio portalo „Plius.lt“ skiria apie 10 proc.

Pagrindinė „Plius.lt“ lankytojų gausėjimo priežastis – vasarą išaugęs susidomėjimas nauju kelionių projektu „Goplius.lt“ ir padidėjęs būstų skelbimų portalo „Domoplius.lt“ lankomumas rudenį. Pasak „Plius.lt“ rinkodaros vadovės Deimantės Pociūtės, „Plius.lt“ portalo lankomumo augimą palaiko stabili ir plataus spektro auditorija. „Mūsų tinklalapiai lankomi organiškai, lankytojų srautus tik labai nežymiai pakoreguoja sezoniškumas. Paskutinio rinkos dalies augimo paslaptys - lojali auditorija ir naujos paslaugos. Tuo metu, kai bendrai interneto rinka vasarą krito, „Plius.lt“ užimama rinkos dalis padidėjo“, - sakė D.Pociūtė.

Rugsėjo mėnesį „Plius.lt“ grupės tinklalapius aplankė 722 tūkst. unikalių lankytojų, tai yra apie 47 proc. visų interneto vartotojų. Prognozuodama pasikeitimus reitinguose „Plius.lt“ rinkodaros vadovė teigė, kad Lietuvos interneto rinkoje tarp lankomiausių išliks ir augs tie, kurie supranta savo lankytoją ir gali jam pasiūlyti paklausų turinį. „Kita interneto rinkos vystymosi tendencija galėtų būti susijusi su tinklalapių bendradarbiavimu ir kooperavimusi edukaciniais tikslais.Turime mokyti ir plėtoti Lietuvos gyventojų bei verslo atstovų požiūrį į interneto rinką“, - sakė D.Pociūtė.

„Plius.lt“ portalas šiuo metu apjungia septynis savarankiškus tinklalapius – „Autoplius.lt“, „Domoplius.lt“, Teleplius.lt“, „Draudimasplius.lt“, „Ekoplius.lt“, „Goplius.lt“ ir „Fotoplius.lt“.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius