Šią savaitę pasirodžiusioje naujoje reklamoje rodoma analogiška situacija, kaip ir pirmojoje reklamoje: šalia parduotuvės išsirikiavusi eilė žmonių, kurie jau pusantros dienos laukia naujausio „iPhone“. Bendraudami tarpusavyje jie sako, kad pro šalį einantys žmonės „praleidžia istoriją, kuri yra kuriama dabar“.
Praeivio paklausti, kodėl laukia tokioje eilėje, šie pareiškia, kad laukti verta, nes galės vienoje vietoje turėti visą savo muziką, vaizdo įrašus ir kitą informaciją. Tačiau „Galaxy S II“ savininkas pasako, kad jis irgi visa tai turi savo telefone.
Taigi šios reklamos, kaip ir pirmosios, idėja liko ta pati – siekiama parodyti, kad rinkoje yra ir kitų neblogų telefonų.
Siūlome pasižiūrėti vaizdo įrašą (anglų k.):