Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Skaitmeninis kodas: Lietuviai magišku žaidimu mėgins užkariauti pasaulį

Žaidimo „Wizardia“ logotipas.
„Yummi Apps“ nuotr. / Žaidimo „Wizardia“ logotipas.
Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
Skaitysiu vėliau
A A

Burtai, magija, kovos ir strategija – tokie yra pagrindiniai lietuvių sukurto žaidimo „Wizardia“ elementai. Unikalus projektas, startuosiantis jau šį rudenį, jungs socialinius tinklus ir mobiliuosius įrenginius, o pasinėrus į žaidimą teks ne tik maigyti klaviatūrą ar pelytę, bet ir pasivaikščioti po miestą.

Žaidimo pavadinimas kilo iš angliško žodžio „wizard“ (liet. magas, burtininkas), taigi jame bus gausu fantastikos elementų. Kūrėjai pasistengė, kad „Wizardia“ būtų įdomus, įtraukiantis ir prieinamas visiems: žaidimas bus nemokamas, be to, atlikus užduotis bus galima laimėti įvairių prizų.

„Mūsų unikalus sprendimas integruoti GPS navigaciją leis žaidėjams perkelti žaidimą į realų gyvenimą. T.y. žaidėjai, tiesiogine to žodžio prasme, galės žaisti vieni su kitais savo miestų gatvėse, kad užsidirbtų papildomų privilegijų ar prizų“, – tikino žaidimą sukūrusios kompanijos „Yummi Apps“ įkūrėjas Tomas Kacevičius.

Karinė strategija

Iš pažiūros „Wizardia“ primena strateginį žaidimą. Jis susideda iš dviejų dalių: darbo ir kovų.
Pagrindiniame lygmenyje žaidėjams reikia atlikti įvairias užduotis, statyti pastatus, pirkti ir tobulinti karius-magus. Tai šiek tiek primena kitus populiarius socialinių tinklų žaidimus, tokius kaip „Farmville“, „Cityville“ ar „The Sims“.

Rugsėjo pabaigoje ketiname išleisti bandomąją versiją, spalį žaidimą galės išbandyti pirmieji užsiregistravusieji, o oficialus startas – lapkritį, – sakė A.Ciesiūnas.Sukaupus pakankamai galių ir ginklų teks stoti į kovą su kitais žaidėjais. Kas bus priešai, o kas draugai, lems žaidimo pradžioje priimtas sprendimas: būti „geruoju“ ar „piktuoju“ magu. Kadangi pagrindinė žaidimo platforma yra socialinis tinklas „Facebook“, kovoti bus galima ir su savo draugais.

Teks pasivaikščioti po miestą

Kovos lauke žaidimas vyks „po žingsnį“: pirmiausia atakos ginklą ar „burtą“ rinksis vienas žaidėjas, po jo – priešininkas. Ir taip, kol vienas jų bus nugalėtas (panašiai, kaip gerai žinomame žaidime „Heroes of Might and Magic“).

Tačiau kiurksojimu prie kompiuterio žaidimas neapsiribos – norint pasiekti geresnių rezultatų teks griebti išmanųjį telefoną, įsidiegti jame žaidimo programėlę ir lėkti į miestą rinkti „lobių“ ar ieškoti kitų žaidėjų, kuriuos bus galima pakviesti į dvikovą. Žaidėjų buvimo vieta bus nustatoma naudojant GPS signalą.

Maža to, surinkus tam tikrą skaičių „lobių“ ar pasiekus geriausią rezultatą, žaidėjas galės laimėti įvairių prizų, pavyzdžiui, išmanųjį telefoną, nuolaidą ir kt.

Taikosi į užsienio rinkas

Žaidimą sukūrė lietuvių įkurta kompanija „Yummi Apps“, kurios pagrindą sudaro internetinių projektų bendrovės „Kitoks.com“ darbuotojai.

„Šio žaidimo idėja gimė maždaug prieš metus. Kartais su juo dirbo keli žmonės, vienu metu komandą išplėtėme iki 8 darbuotojų. Šiuo metu žaidimas iš esmės baigtas, rugsėjo pabaigoje ketiname išleisti bandomąją versiją, spalį jį jau galės išbandyti pirmieji užsiregistravę žaidėjai, o oficialus startas Lietuvoje bus lapkritį. Kadangi žaidimas anglų kalba, jis bus skirtas užsienio šalių rinkoms – JAV, Didžiajai Britanijai ir kt. Tačiau jau turime pasiūlymų išversti žaidimą ir į kitas kalbas“, – užsiminė „Kitoks.com“ direktorius Arūnas Ciesiūnas.

Šiuo metu ieškoma investuotojo, kuris sutiktų finansuoti reklamines kampanijas užsienio šalyse, bei rėmėjų, kurių prizus galės laimėti žaidėjai. 

Mokėti nereikės

Užsidirbti taip pat tikimasi žaidime pardavinėjant virtualias „gėrybes“.

„Žaidimas bus nemokamas. Tačiau kiekvienas veiksmas užims tam tikrą laiko dalį, tarkime, jei reikia „sukasti“ lauką ar kažką pasodinti, tai užtruks keliolika minučių. Tą laiką bus galima pralaukti, arba „nusipirkti“ kokio nors magiško eliksyro, kuris paspartins augimą ar kitaip pagreitins žaidimą. Taip pat bus galima įsigyti įvairių virtualių dalykų, tarkime, unikalų kardą, mago rūbus ir panašiai. Pasaulinė statistika rodo, kad tai sudaro 70 proc. socialinių žaidimų pajamų. Reklamų žaidime nebus, bet planuojame pasiūlyti „brandingą“, tarkime, išgėrus magiškos „Coca-Colos“ žaidėjas gaus galių“, – teigė A.Ciesiūnas.

Ateityje taip pat planuojama patobulinti išmaniųjų telefonų programėles. Jos leis ne tik mieste ieškoti „lobių“ ar priešų kovai, bet ir atlikti įvairius žaidimo „darbus“ – auginti, rinkti vaisius, statyti pastatus ir pan.

Siūlome pasižiūrėti vaizdo įrašą:

Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT