-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Specialistų patarimai, kaip planuoti socialines rinkodaros kampanijas internete

Ieškai patarimų, kaip pagerinti savo interneto kampanijas? Nori, kad verslas klestėtų? Aštuoni JAV socialinių medijų profesionalai sutiko pasidalinti savo patarimais, kaip planuoti kampanijas. Žemiau pateikiame visą sąrašą, kaip savo verslą pakelti į aukštesnį lygį.
Interneto reklamos ir tinklalapių atstovai teigia, kad sausainėliai pavojaus nekelia, tad baidytis jų nederėtų.
Internetas / 123rf nuotr.

Parodyk klientams tikrąjį save

Naudokis „Facebook“ ir parodyk visiems savo esamiems ir būsimiems klientams tikrąjį save. Žinoma, pasakysi, kad jau tą darai: kartais pasidalini patarimais verslui. Arba nuoroda į paskutinį savo tinklaraščio įrašą.

Aš mėgstu gaminti, todėl dažnai dalinuosi savo iškeptų patiekalų nuotraukomis socialiniuose tinkluose. Retkarčiais pacituoju savo mažųjų atžalų juokingus pasisakymus, arba paklausiu aktualių klausimų, pavyzdžiui: „Kaip galime padrąsinti jaunimą kurti verslą?“.

Bet kokiu atveju – visuomet stengiuosi būti įdomus, šmaikštus ir kitoks. Ir visuomet autentiškas. Bet tai daro ir visi kiti verslo atstovai! Kodėl gi tau nepabandžius visiems parodyti save ne kaip verslininką, o kaip paprastą žmogų, kaip ir tavo klientai? Parodyk save kaip žmogų, kuris turi hobį ar aistrą kažkam. Žmogų, kuriam patinka gyventi.

Beje, žinau, kad dabar sukelsiu diskusijų bangą, tačiau asmeniškai manau, kad mažiau yra daugiau. Pats asmeniškai pastebėjau daugiau susidomėjimo, kuomet socialiniuose tinkluose pasidalinu informacija penkis kartus per savaitę, o ne penkis kartus per dieną. Be to, tai tinka mano būdui. Nes realiame gyvenime taip dažnai dėmesio sau aš neprašau.

Edas Gandia, vienas iš „International Freelancers Academy“ įkūrėjų.

Pasirink vieną dalyką ir jį atlik be priekaištų

Smulkusis verslas dažnai turi susidėlioti prioritetus paskirstant esamus išteklius, kad gautų maksimalią naudą. Socialinių medijų (reklamos internete) srityje labai lengva pasiklysti ir dažnai atrodo, kad tau reikalinga didžioji dauguma socialinių tinklų (arba net visi). Dar sunkiau yra valdyti tiek daug sklaidos kanalų.

Pasirinkus penkis ar daugiau socialinių tinklų ir išdalinus jiems savo esamus išteklius negausi norimos naudos, nes nebus maksimaliai išnaudotos galimybės. Priežastis yra ta, kad neužtenka išteklių ir kiekvienam dalykui yra skiriama mažiau negu 50 proc. pastangų. Aš rekomenduoju išsiaiškinti, kuriame socialiniame tinkle dalyvauja didžiausia dalis tavo tikslinės auditorijos, pasinaudojant tam skirtais įrankiais.

Stebėdamas savo potencialius klientus daug greičiau ir paprasčiau galėsi sužinoti, ko jie nori ir apie ką galvoja, o tai padės daug lengviau ir greičiau sukurti naujus ryšius tarp tavosios įmonės ir klientų. Sekantis žingsnis būtų domėjimasis tavaisiais verslo partneriais.

Kuomet rasi tą vienintelį – planuok strategiją, kaip bendrausi su esamais ir būsimais klientais tame tinkle, planuok, kaip juos sudominsi. Vietoje to, kad išdalintumei 100 proc. išteklių po kelis tinklus, sufokusuok juos visus vienam tinklui ir veik jame išskirtinai puikiai. Jei padarysi tą sėkmingai, bus daug paprasčiau susikoncentruoti ties kitu socialiniu tinklu ir ten pakartoti tą patį.

Nichole Kelly, „Full Frontal ROI“ įkūrėja.

Savo „Facebook“ puslapį paversk kontaktų gavimo mašina

Vienas iš privalomų dalykų siekiant, kad verslas klestėtų, yra lojalių klientų sąrašas. Sudaryti klientų vardų ir el. pašto adresų sąrašą yra tiesiog būtina kiekvienam verslininkui. Turint tokį sąrašą yra daug paprasčiau reguliariai komunikuoti su potencialiu klientu. Kai kurie verslo atstovai tvirtina, kad jei neturi tokio sąrašo, tu neturi ir verslo.

Yra daug būdų, kaip tą sąrašą papildyti naujais vardais, bet vienas iš įdomiausių ir gudriausių būdų tą padaryti yra sukurti prisiregistravimo strategiją savo „Facebook“ puslapyje. Kalbant paprastai, naudodamasis „iFrames“ sukurk savąjį prisistatymo puslapį „Facebook“ tinkle. Šiame puslapyje turi būti paprastas dviejų žingsnių registracijos procesas, kurį pavadinkime atidavimo procesu.

Pirmas žingsnis: lankytojus, kurie dar nėra tavo gerbėjai, padrąsink paspausti „Patinka“ mygtuką.

Antras žingsnis: kai vartotojas tą padarys, duok jam kažką vertingo mainais į jo vardą ir el. pašto adresą.

Taip veikdamas tu ne tik auginsi savo gerbėjų būrį, bet ir pildysi potencialių klientų sąrašą. Tai dviguba nauda tavo verslui.

Amy Porterfield, „Facebook Marketing All-In-One for Dummies“ bendraautorė.

Investuok į gerą dizainą

Jei tavo verslas yra nišinis, pasirūpink išskirtiniu dizainu. Nesvarbu, ar tai būtų „Twitter“ profilis, ar interneto puslapis.

Kaip pavyzdį pateiksiu „HungerGamesPod“ tinkle „Twitter“. Išskirtinis dizainas parodys rimtą požiūrį į verslą ir tai, kad žmonės atėję į tavo puslapį ras vertingos informacijos, kurią galėtų pastoviai gauti, jei prenumeruotų naujienas.

Cliffas Ravenscraftas, PodcastAnswerMan.com įkūrėjas.

Naudok vaizdo įrašus

Šiuo metu karščiausias ir efektyviausias socialinių medijų sklaidos kanalas, žinoma, yra vaizdo įrašai. Visi indeksavimo pakeitimai, kuriuos pastaruoju metu vykdė „Google“ bei kitos paieškos sistemos, leidžia greičiau atsidurti paieškos rezultatų viršuje naudojant vien vaizdo įrašus.

Sukurti savąjį „Youtube“ kanalą yra labai paprasta. Pačios paprasčiausios temos būsimiems klipams gali būti instrukcijos ar informacija, susijusi su tavo produktu, o patenkintų klientų atsiliepimai pridės kompanijai patikimumo.

Norėdamas efektyviau perduoti žinutę žiūrovams, būtinai pasinaudok humoro ir grafikos elementais. Ir visuomet prisimink: vaizdo įrašas turi būti trumpesnis nei 3 minutės, kad žiūrovams nepabostų žiūrėti.

Michaelas Crossonas, antros pagal dydį „LinkedIn“ grupės, „The Social Media Marketing Group“,
kuri vienija daugiau nei 230 tūkst. narių, įkūrėjas.

Išmok vaizdinės rinkodaros gudrybių

Mano patarimas smulkiems verslininkams būtų toks – išmokite įvairių vaizdo marketingo gudrybių. Patys įsitikinsite, kad tinkamai pažymėtas, pavadintas ir paskelbtas turinys padidins įmonės pastebimumą tarp paieškos rezultatų.

Vaizdo įrašų langeliai paieškos rezultatų puslapyje visuomet atkreipia daugiau dėmesio, negu paprastas tekstas. Be to, vaizdo įrašai gali parodyti netikėtą ar neįprastą įmonės veidą.

Gregory Ngas, reklamos agentūros „Brooks Bell“ vienas vadovų, populiarios interneto laidos vedėjas.

Domėkis savo esamais ir būsimais klientais

Sukurk priminimus savo svarbiausiems klientams, prenumeruok jų tinklaraščių naujienas, sukurk „Twitter“ sąrašą.

Stebėdamas savo potencialius klientus daug greičiau ir paprasčiau galėsi sužinoti, ko jie nori ir apie ką galvoja, o tai padės daug lengviau ir greičiau sukurti naujus ryšius tarp tavosios įmonės ir klientų. Sekantis žingsnis būtų domėjimasis tavaisiais verslo partneriais.

Vien šio žingsnio teisingas vykdymas labai greitai atneš pastebimą naudą.

Johnas Jantschas, rinkodaros konsultantas.

Išduok savąsias verslo virtuvės paslaptis

Kitaip sakant – pradėk rašyti apie tas industrijos paslaptis, apie kurias paprastai tavo konkurentai tyli. Tai gali būti tavo privalumas. Kurdamas tokį turinį, kurio niekas kitas nepublikuoja, būsi greičiau pastebėtas klientų ir jie noriai dalinsis tavo pateikta informacija. Tavo turinys greičiau pasirodys „Google“ paieškoje ir bus aktyviau platinamas „Twitter“ bei „Facebook“ portaluose.

Nežinai, nuo ko pradėti? Užsirašyk visas mintis ir idėjas, kurios, tavo manymu, yra įdomios ir nekasdieniškos, o tada sukurk kiekvienai minčiai turinį internete.

Daryk tai pusę metų kiekvieną dieną ir pamatysi aiškius pokyčius.

Joe Pulizzis, knygų apie rinkodarą autorius.

Šaltinis: Socialmediaexaminer.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius