Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Tūkstančiai žmonių migruoja į antifeisbuku pramintą socialinį tinklą „Ello“

Žmonės ieško alternatyvų populiariems socialiniams tinklams
Scanpix nuotr. / Žmonės ieško alternatyvų populiariems socialiniams tinklams
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Socialinis tinklas „Ello“ kiekvieną valandą sulaukia iki 31 tūkst. naujų vartotojų. Kiek mažiau nei prieš keletą mėnesių iš uždaro visiems prieinamu tapęs „Ello“ vartotojus traukia tuo, kad žada nerodyti reklamų ir reklamdaviams nepardavinėti vartotojų duomenų, praneša BBC.

Šis socialinis tinklas turėjo būti skirtas tik 90-čiai įkūrėjo Paulo Budnitzo draugų, tačiau rugpjūčio 7-ą dieną dviračių parduotuvės savininkas iš Vermonto (JAV) jį atidarė ir kitiems. „Ello“ vadinamas „anti-Facebook“ dėl to, kad ketina nepardavinėti vartotojų informacijos.

„Jūsų socialinį tinklą valdo reklamdaviai. Kiekvienas jūsų pasidalintas įrašas, nuoroda ir kiekvienas naujas draugas yra sekami, įrašomi ir paverčiami į duomenis. Jūs esate produktas, kurį perka ir parduoda, – socialiniame tinkle save pristato „Ello“. – Mes siūlome geresnį kelią, paprastumą ir skaidrumą. Mes manome, kad jūs nesate produktas.“

P.Budnitzas „Facebook“ mato kaip reklamų platformą, o „Ello“ – kaip socialinį tinklą.

„Ello“ ketina uždirbti vartotojams parduodamas papildomas paslaugas.

Socialinis tinklas neatrodo minimalistinis ir nėra toks draugiškas vartotojui, kaip kiti didieji socialiniai tinklai.

„Ello“ jau susilaukė ir – „DdOS“ atakų – tikslinių interneto atakų užtvindymo.

„Kasdien mes mokomės ir turime labai stiprią programuotojų komandą, – sakė P.Budnitzas. – Kol kas tai yra bandomoji versija, ji turi klaidų ir klaidas mes taisome taip greitai, kaip tik galime.“

Ello titulinis puslapis atrodo labai minimalistinis
Ello titulinis puslapis yra minimalistinis

„Ello“ įkūrėjas kalbėjo, kad jį labai žavi socialinio tinklo pristatymas kaip „anti-Facebook“, tačiau tikino neketinantis savęs taip pozicionuoti. P.Budnitzas „Facebook“ mato kaip reklamų platformą, o „Ello“ – kaip socialinį tinklą.

Naujas socialinis tinklas mėgins uždirbti parduodamas tam tikras paslaugas. „Kaip ir programėlių parduotuvė, mes planuojame už keletą dolerių pardavinėti kai kurias funkcijas“, – pridūrė P.Budnitzas.

Tiesa, kai kurie technologijų specialistai mano, kad toks modelis gali pakišti koją – pasak technologijų tyrimų įmonės „Forrster“ analitiko Jameso Mcquivey, kitiems socialiniams tinklams nuo „WhatsApp“ iki „Instagram“ ar „Pinterest“, buvo lengva, nes socialiniai tinklai nemokami.

Prie „Ello“ kol kas galima prisijungti tik su pakvietimais.

Komentarai
Šioje istorijoje Facebook, Socialinis tinklas
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius

Žaismo DNR

Šios savaitės naujienose pasakojame apie Xbox’ą, siaubiakus ir svarbiausius dalykus iš esporto pasaulio.
 

Mokslo sriuba

„Mokslo sriuba“ : Ar girdėjote apie 7 Senovės pasaulio stebuklus? Ką bendro turi Gizos piramidė ir... Vilniaus Vakari-nis aplinkkelis? Ar gali traktorius būti išmanusis? Kas bendro tarp bičių avilio ir statybų aikštelės? Ar žinote, kad robotai ir dirbtinis intelektas atkeliauja į statybas?
 
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT