Bendrovė „Omnitel“ vakar kritikavo VPT sprendimą leisti anketą pildyti tik iki lapkričio 2 dienos. Atsižvelgiant į tai, kad nuo spalio 29 iki lapkričio 1 dienos Lietuvoje bus nedarbo dienos, realiai perkančiosioms organizacijoms duodamos tik dvi dienos šiai užduočiai įvykdyti.
„Kadangi apie būtinybę tobulinti viešuosius judriojo ryšio pirkimus be ypatingo rezultato diskutuojama jau pusmetį, ši ypatingos skubos tvarka per ilgąjį savaitgalį organizuojama apklausa sukelia daugiau įtarimų, kad tai tėra skubotai parengtas formalumas, nei džiaugsmo dėl noro išsiaiškinti tikruosius organizacijų poreikius“, – teigiama pranešime.
VPT atstovė Aušra Pocienė teigė, kad laikas, per kurį reikia užpildyti anketą, gali būti pratęstas. „Pasižiūrėsime, kaip aktyviai ji bus pildoma. Gali būti, kad terminas bus pratęstas“, – sakė ji.
Be to, pastebėta, kad šią anketą gali pildyti bet kokie vartotojai ir siųsti atsakymus kiek nori kartų.
Anketa siekiama išsiaiškinti ne tik problemas, su kuriomis susiduria judriojo ryšio paslaugas perkančios organizacijos, bet ir nustatyti svarbiausius vertinimo kriterijus, kurie leistų nustatyti ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą.
Mobiliojo ryšio tiekėjai siūlo skirtingus kriterijus, atsižvelgdami į tai, kokių privalumų būtent jie gali pasiūlyti, pvz., vienas turi daugiau bazinių stočių, kitas gali pasiūlyti žemesnę kainą ir pan. Taigi jei anketą pildantys asmenys dažniau nurodys vieną kriterijų, galima daryti prielaidą, kad jis yra svarbesnis už kitus. Tačiau jei vienas asmuo anketą užpildys ir išsiųs daug kartų, gali susidaryti įspūdis, kad būtent jo nurodyti kriterijai yra svarbesni, nors iš tiesų juos bus nurodęs tik vienas asmuo.
VPT atstovė A.Pocienė tikino, kad svarbiausia yra „ne kartai, o patys pasiūlymai“. Vis dėlto ji žadėjo informuoti apie tai anketos kūrėjus.