Be to, „Jolla“ nenutraukia savo veiklos ir dabar yra užsiėmusi telefonų su „Sailfish OS“ antrosios partijos formavimu.
Tikslų užsakytų išmaniųjų telefonų skaičių kompanija įvardinti atsisakė, tačiau pažymi, kad 50 tūkst. įrenginių riba sėkmingai įveikta. Žinoma, atsižvelgiant į tai, kad „Apple“ ir „Samsung“ mus įpratino prie milijoninių tiražų, tokie suomių pasiekimai gali atrodyti kuklūs. Tačiau „Jolla“ – tik startuolis, todėl būtina atsižvelgti į mastelius, o taip pat tikslinę auditoriją, kuri dar toli nuo statistinio vartotojo. Antra vertus, daug kas pažymi, kad „Sailfish OS“ pasieks ir masinį segmentą – tai padės įgyvendinti suomių operatorius „DNA“ dar šių metų ketvirtajame ketvirtyje.
Priminsime, kad „Jolla“ tapo savotiška pabėgėlių iš „Nokia“ prieglauda. Šie specialistai tapo nereikalingi Stepheno Elopo vadovaujamai „Nokia“ po to, kai kompanija paliko savo platformas myriop ir vietoje to pasirinko „Microsoft“ kuriamą operacinę sistemą „Windows Phone“.
„Jolla“ pavyko pritraukti maždaug 250 mln. JAV dolerių investicijų, kurios skirtos išmaniajam telefonui ir ekosistemai sukurti. Analitikai iš kompanijos „Juniper Research“ mano, kad „Jolla“ turi galimybę užimti neblogą rinkos dalį. Telefonai su „Sailfish OS“ iki 2018 metų gali užimti iki 18 proc. išmaniųjų telefonų rinkos, kadangi šis segmentas dar auga, juo labiau, kad kai kuriuos operatorius ir gamintojus neramina „Android“ dominavimas ir deramos alternatyvos nebuvimas.