-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 04 21

Solidi sumelė iš „Kauno autobusų“ kapšo: už 29 tūkst. eurų mokysis bendradarbiavimo kultūros

Viena didžiausių Kauno miesto įmonių – UAB „Kauno autobusai“, rodos, išgyvena ne pačius prasčiausius laikus. Balandį ši bendrovė sukirto rankomis su vadybos konsultavimo ir organizacijų vystymo įmone UAB „Change Partners“. Sutarties objektas – darbuotojų bendradarbiavimo kultūros paslauga, už kurią Kauno miesto savivaldybės įmonė atseikės beveik 29 tūkst. eurų. Solidu.
Kauno autobusai
Kauno autobusai

28 616,5 eurų darbuotojų mokymams – daug ar mažai? Toks klausimas iškilo pastebėjus vieną naujausių „Kauno autobusų“ įmonės viešųjų pirkimų. Bendrovės atstovų 15min pasiteiravo, kokie tai paslaptingi mokymai ir kokios naudos jie duos. Ar tokia paslauga įmonei, tiesa, pastaraisiais metais dirbusiai pelningai, nėra per brangi?

Bendra šios paslaugos, kuri skirta 165 darbuotojams, vertė – 23 650 (be PVM).

Pasak „Kauno autobusų“ Administracijos ir personalo departamento vadovo Mindaugo Klimašausko, tokių mokymų poreikį padidino 2014 m. įvykęs UAB „Autrolio“ prijungimas. Tuomet bendrovė tapo viena didžiausių Kaune, padvigubėjo veiklos apimtys, dukart išaugo ir nuvažiuojama rida, transporto bei darbuotojų skaičius. Tuomet „Kauno autobusai“ užsibrėžė įgyvendinti išmanios įmonės koncepciją, diegti informacines technologijas ir šiuolaikišką skaitmenizuotą bendrovės valdymą.

„Natūralu, kad visi šie pokyčiai padiktavo poreikį suformuoti naują strateginę iniciatyvą, gerokai daugiau dėmesio skiriant personalo formavimo ir ugdymo koncepcijai. Reikėjo suformuoti aiškią bendrovės kultūrą. Ši strateginė iniciatyva įgyvendinama keliais etapais: pirmiausia vertybių sistema buvo išgryninta vadovybės lygmenyje, tuomet su ja supažindinti administracijos darbuotojai ir pabandyta realiai įgyvendinti kasdieninėje veikloje.

Atlikus stebėseną, buvo padarytos tam tikros išvados, išryškėjo atskirtis tarp neseniai susijungusių padalinių, skirtingas požiūris į tuos pačius dalykus. Išryškėjo poreikis apie naują kultūrą, integraciją kalbėtis kuo plačiau su visais darbuotojais, ypatingą dėmesį skirianti vidurinės grandies stiprinimui“, – patikino jis.

Tam buvo paskelbtas supaprastintas viešasis mažos vertės pirkimas apklausos būdu. Į darbuotojų bendradarbiavimo kultūros paslaugos pirkimą pakviesti 3 dalyviai, pasiūlymus pateikė 2, laimėjo mažiausią kainą pasiūlęs – didžiausios Skandinavijoje konsultavimo kompanijos partnerė, Lietuvoje dirbanti virš 10 metų UAB „„Change Partners“.

Kaip patikino M.Klimašauskas, tikimasi, kad projekto įgyvendinimo ir mokymų metu bus sukurta vieninga, aiški ir visiems suprantama bendradarbiavimo kultūra. Siekiama, kad ateityje visi darbuotojai vienodai suprastų, ką reiškia kiekvienas veiksmas bendrovėje, kokiais principais kiekvienas turi vadovautis savo darbe.

„Šiame etape dirbama būtent su vidurinės grandies vadovais. Tai yra daugiau kaip pusmetį truksiantis projektas, kurį sudaro vertinimo etapas, bendradarbiavimo kultūros diegimo etapas, komandos elgsenos pokyčių etapas ir organizacijos pokyčių etapas. Projekto metu kartu su aukščiausios ir vidurinės grandies vadovais bus kuriamas bendras klientų aptarnavimo bei bendradarbiavimo standartas (įrankis), kuris bus pristatytas įmonės renginyje, kuriame dalyvaus virš 150 įmonės darbuotojų – nuo inžinierių iki troleibusų ir autobusų vairuotojų.

Renginio metu atviro dialogo formatu bus diskutuojama apie tai, koks elgesys tinkamas bendraujant su klientais, kaip šilčiau ir maloniau juos aptarnauti. Taip pat kaip pagerinti bendradarbiavimą tarp padalinių. Po renginio vidurinės grandies vadovai bus pasiruošę šį įrankį naudoti reguliariai su likusiais darbuotojais“, – paaiškino M.Klimašauskas.

Lėšos mokymams numatytos bendrovės 2017 metų viešųjų pirkimų plane. Tai, anot bendrovės atstovo, – ne mokesčių mokėtojų skirti, o pačios įmonės uždirbti pinigai. Bendra šios paslaugos, kuri skirta 165 darbuotojams, vertė – 23 650 (be PVM). Mokymų metu tikimasi parengti lektorius, kurie ves seminarus žemesnės grandies darbuotojų grupėms.

„Esame vieni pirmųjų iš savivaldybės įmonių, pradėję tokius mokymus, manome, kad tai parodo, jog esame tikrai progresyvi įmonė“, – patikino M.Klimašauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius