„Turėsime pasikeitimų – žinoma, jie bus į gera“, – šypsojosi Palangos oro uosto direktorius Leonas Kvietkauskas. Jis džiaugėsi, kad aviabendrovė „Air Baltic“ nuo balandžio 1-os pradės rengti reguliarius skrydžius iš Palangos į Rygą. „Tokių skrydžių bus dvylika per savaitę. Po du kartus per dieną darbo dienomis, o šeštadienį ir sekmadienį – po vieną. Dėl jungiamųjų reisų Klaipėdos krašto keleiviams bus sudaryta galimybė verslo ar turizmo reikalais per Rygą skristi į daugelį Europos miestų“, – džiaugėsi L.Kvietkauskas.
Bus daugiau reisų
Dar viena aviakompanija, skandinavų „SAS“, šiuo metu į Kopenhagą skraidinanti kasdien po du kartus, vasaros sezono metu ketina pridėti dar vieną reisą. Anot L.Kvietkausko, skrydžiai į Kopenhagą yra užpildyti ir keleiviai nebesutalpinami, todėl nuspręsta per dieną vykdyti tris skrydžius.
„Vasaros sezono metu iš Palangos bus vėl galima pasiekti Maskvą. Rusijos aviakompanija „UTair“ ketina skraidinti maždaug nuo birželio iki rugsėjo vidurio - data dar bus tikslinama. Bendrovė „Flylal“, jei jiems gerai klostysis finansiniai reikalai, ketina tris kartus per savaitę rengti skrydžius į Londoną bei Dubliną. Pernai skrydžiai buvo vykdomi du kartus per savaitę. Šie skrydžiai atsirastų jau nuo balandžio pradžios, bendrovė ketino juos pasiūlyti dar prieš Velykas, kad Vakarų Lietuvos gyventojai galėtų patogiai grįžti per šventes“ – pasakojo Palangos oro uosto direktorius. Iš šio kurorto ir toliau galima patogiai pasiekti Norvegijos sostinę Oslą.
Laukia trys svarbūs darbai
Oro uoste pabaigus tūpimo tako ir kitus modernizavimo darbus, šiuo metu jau verda nauji parengiamieji darbai. „Sakoma, jei nors vienus metus oro uoste nieko nedaroma, tas oro uostas yra miręs“, – juokavo L.Kvietkauskas. Anot jo, šiemet laukia trys svarbūs darbai – aviacinių degalų bazės atnaujinimas, avarinių gelbėjimo darbų pastato ir senosios keleivių terminalo dalies modernizavimas.
„Keleivių terminalą neturėdami pinigų lipdėme, lipdėme ir sulipdėme, kad atitiktų tarptautinius reikalavimus, o šiuo metu jį jau reikia atnaujinti. Tai tarybinių laikų statinys, kuriame nėra nei ventiliacijos, nei apšildymo. Žmonės, kurie sutinka keleivius, laukia lauke. Degalų bazę planuojame atnaujinti šiemet, keleivių terminalą taip pat pradėsime modernizuoti dar šiemet, tačiau galbūt šiais metais nespėsime užbaigti ir darbai nusikels ir į kitus metus. Avarinių darbų pastatą taip pat būtina atnaujinti, kad būtų kur laikyti gaisrines mašinas, personalą, dabar jie glaudžiasi nepritaikytose patalpose“, – vardino Palangos oro uosto direktorius.
Minėtų darbų vertė siekia 28 milijonus litų, jie bus finansuojami iš Europos Sąjungos fondų.