-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 10 22

„Drąsios šalies“ pristatymas pasauliui lieka įšaldytas

Vyriausybėje jau kelintus metus įstrigusi Lietuvos įvaizdžio formavimo strategija toliau merdi, rašo „Lietuvos žinios“.
Trispalvė
Trispalvė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Lietuva turi savo įvaizdžio formavimo strategiją, tačiau ji šiuo metu nėra įgyvendinama“, – sakė Vyriausybės kanceliarijos Spaudos ir komunikacijos skyriaus vedėjas Antanas Martusevičius.

Jis priminė, kad 2008 metais Lietuvos įvaizdžio formavimo komisija patvirtino Lietuvos pristatymo pasaulyje strateginio marketingo koncepciją „Lietuva – drąsi šalis“, tačiau valstybei patyrus ekonominių sunkumų, Vyriausybė priėmė sprendimą strategijos įgyvendinimą atidėti.

Pasak A.Martusevičiaus, valstybės pažangos strategijos „Lietuva 2030“ įgyvendinimą prižiūrinti Valstybės pažangos taryba (VPT) yra pasiūliusi Vyriausybei kitąmet į pažangos darbus įtraukti ir koordinacinio Lietuvos pristatymo pasaulyje mechanizmo sukūrimą. Šiuo metu iš viešųjų ryšių specialistų, verslo, žiniasklaidos, kultūros atstovų, tarnautojų, dirbančių turizmo ir investicijų pritraukimo srityse, sudaryta neformali darbo grupė prie VPT. Ji, išanalizavusi, kaip Lietuvą pasauliui pristato skirtingos institucijos, žada pateikti rekomendacijas, kaip koordinuoti šią komunikaciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius