Kai Klaipėdoje, Tiltų gatvėje, pasikeitė eismo sąlygos ir šia atkarpa leista važiuoti tik visuomeniniam transportui, dėmesį turėtų atkreipti ir dviratininkai. Pastariesiems draudžiama važiuoti pėsčiųjų takais nuo Senosios turgavietės iki Biržos tilto. Dviratininkai turėtų akmenimis grįsta gatve dalintis su autobusais. Anot Saugaus eismo komisijos narių, jiems ten važiuoti saugu, nes automobiliams eismas draudžiamas. Tačiau reali situacija tokia, kad vairuotojai iki šiol nepaiso naujų kelio ženklų ir savavališkai trumpina kelią važiuodami draudžiama atkarpa, taip iškyla grėsmė ir gatve važiuojantiems dviratininkams.
Kad Klaipėdoje dviratininkų ir pėsčiųjų kova šaligatviuose yra rimta problema, sutiko ir Klaipėdos miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda. Pasak jo, dviratininkai neturėtų manyti, kad raudonomis trinkelėmis grįsti takai suteikia jiems pirmumo teisę važiuoti, nepraleidžiant pėsčiųjų. Neretai nutinka, jog dviratininkai lekia dideliu greičiu ir nenulipa nuo transporto priemonės kirsdami gatves. „Legalus“ dviračių takas yra nuo Mokesčių inspekcijos pastato iki Lietuvininkų aikštės. Jis atitinkamai pažymėtas ženklais, kuriais ir turėtų vadovautis dviratininkai.
Anot L. Dūdos, savivaldybės administracijai pateiktas projektas iš esmės pakeis dviratininkų eismo sąlygas. Siūloma nuo Biržos tilto Herkaus Manto gatve „paaukoti“ pirmąją eismo juostą ir ją skirti visuomeniniam transportui bei dviratininkams. Taip pėstiesiems liktų visas pėsčiųjų takas ir nereikėtų kovoti dėl vietos bei saugotis. Šiam projektui, anot L. Dūdos prireiks 50–60 tūkst. litų.