-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 02 02

Lietuvoje daugėja vartotojų skundų

Ne maisto produktų inspekcijos duomenimis, vartotojų skundų dėl prekių ir paslaugų kokybės daugėja. Iš pernai gautų maždaug 2,3 tūkst. beveik du trečdaliai buvo pagrįsti.
Nuolaidos klaidina vartotojus.
Pirkėjai nori ne tik nuolaidų, bet ir kokybės / BFL/Gedimino Savickio nuotr.

Taip pat pernai prekyboje nustatyta maždaug penktadaliu daugiau nesaugių gaminių negu užpernai, pranešė LTV laida „Šiandien“.

Tarp 98 nesaugių gaminių, uždraustų pardavinėti, – indai, žaislai, kosmetika, kitos prekės. Dauguma jų atvežtos iš Kinijos. 

Daugiausiai vartotojai skundėsi dėl elektrotechnikos prietaisų, mobiliųjų telefonų, avalynės, tekstilės, cheminio valymo prastos kokybės. Iš beveik 2,3 tūkst. skundų du trečdaliai – pagrįsti.

Padaugėjo skundų ir dėl siunčiamų reklaminių pranešimų.

„Jei vartotojas atsisako, nepageidauja tos reklamos, vis tiek siunčia verslininkai, todėl žmonės skundžiasi. Šiemet gauta dvigubai daugiau skundų dėl Reklamos įstatymo pažeidimo, pasirašyti 6 Reklamos įstatymo pažeidimo protokolai ir perduoti nagrinėti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai“, – sako Danutė Vaišvilienė, Ne maisto produktų inspekcijos Paslaugų kontrolės skyriaus vedėja.

Į inspekciją vartotojai kreipiasi, kai pardavėjas iš jų nepriima nekokybiškos prekės, negrąžina pinigų, nekompensuoja už prastai atliktą paslaugą.

Tačiau ir patiems pirkėjams dera būti apdairiais, ypač pasirašant prekės ar paslaugos įsigijimo sutartis.

„Kai mums reikia spręsti ginčą, matome, kad sutartyje niekas neaptarta ir todėl mes negalime padėti vartotojui. Ir dar kartą noriu priminti, kad saugotų pirkimo čekį – tai vienas pagrindinių dokumentų“, – teigia Dalia Skučaitė, Ne maisto produktų inspekcijos Teisės skyriaus vedėja.

Pasak inspekcijos atstovės, neturint pirkimo čekio, patvirtinti pirkimo-pardavimo faktą gali ir gaminio garantinis lapas.

Ne maisto produktų inspekcija, nustačiusi, kad vartotojai skundžiasi pagrįstai, pernai jiems padėjo atgauti beveik 2 mln. litų pakeičiant prekes ar grąžinant pinigus.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius