-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 05 14

Mieste daugės socialinės reklamos

Vilniaus stotelių stendus, reklamų skydus ir kitas viešąsias vietas netrukus turėtų užpildyti socialinė reklama. Taip ketinama ugdyti miestiečių sąmoningumą, o pats projektas į sostinės biudžetą nesitaiko.
Savivaldybė tikisi, kad įgyvendinus keletą naujovių lauko reklamos srityje, miesto iždą papildys didesnės pajamos, nei planuota.
Reklama / T.Juodaičio/Scanpix nuotr.

Socialinės iniciatyvos kartu su miesto valdžia ėmėsi viešoji įstaiga „Wake Up Beauty“, burianti tokiais projektais suinteresuotus menininkus, profesionalius fotografus, rinkodaros specialistus ir kitus susidomėjusius miestiečius.

„Siūlome vienyti visus suinteresuotus žmones ir nemokamai kurti socialinę reklamą bei rengti projektus, nukreiptus į ekologiją, švarą ir kitas aktualias sritis“, – dėstė „Wake Up Beauty“ atstovas, žinomas fotografas Tomas Kauneckas.

Viešosios įstaigos iniciatoriai vakar lankėsi pas miesto merą Vilių Navicką, kur buvo tariamasi, kokių projektų miestui reikėtų.

„Kalbėjome apie lauko reklamas, skatinančias nešiukšlinti, nemėtyti nuorūkų ir panašiai. Kitą savaitę spręsime, ko konkrečiai miestui reikia. Socialinė reklama miestui turėtų nieko nekainuoti“, – tikino V.Navickas.

Tikimasi, kad prie ruošiamos akcijos prisidės reklamą kuriančios įmonės, reklamos platintojai ir žiniasklaidos priemonės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius