Parlamentarė Seimo posėdžių sekretoriate užregistravo atitinkamą siūlymą Seime svarstomam Maisto įstatymo projektui.
„Reikia drausti ne tik energinių gėrimų pardavimą, bet ir neatlygintinį platinimą, pavyzdžiui, reklaminių akcijų metu kaip priedą prie kitos prekės, kaip loterijos ar žaidimo prizą, taip pat jų reklamavimą renginiuose, skirtuose asmenims iki 18 metų“, – sako A.Zuokienė.
Ji siūlo drausti energinių gėrimų reklamą per koncertus, diskotekas, sporto renginius bei kitus renginius, kuriuose dalyvauja jaunesni kaip 18 metų žmonės.
Tokia reklama būtų negalima teatro spektaklių, kino ir filmų, skirtų jaunesniems kaip 18 metų asmenims, demonstravimo vietose bei jų reklamoje, taip pat visuomenės informavimo priemonėse, skirtose jaunimui iki 18 metų.
Jokia užuomina apie energinius gėrimus nebūtų leidžiama ir švietimo, mokslo bei ugdymo įstaigose.