„Turizmo departamentas kol kas dar nepradėjo bendradarbiauti su pagrindiniu Lietuvos oro vežėju, nepasistūmėta nė žingsneliu. Mes jiems pasiūlėme kartu reklamuoti Lietuvą tose šalyse, į kurias skraidiname keleivius, bet jie kol kas nepriėmė jokių sprendimų“, – sakė „Ryanair“ pardavimo ir rinkodaros vadovas Airijoje, Didžiojoje Britanijoje Laszlo Tamas.
Jis teigė, kad Turizmo departamentas ir „Ryanair“ galėtų dalytis reklamos išlaidas, susijusias su naujų maršrutų populiarinimu. Esą pradėjus tokią reklamos kampaniją pavyktų išjudinti turizmą Lietuvoje ir padvigubinti atvykstančių turistų skaičių.
„Sprendimą atidaryti bazę Kaune pranešėme vasarį, o gegužę ji atidaryta. Dabar jau birželis, bet niekas reklamos srityje nepadaryta. Būtina imtis veiksmų kuo greičiau! Laukiame departamento sprendimo“, – sakė L.Tamas.
Dalis ekonomistų tokią paramą vertina kaip investicinės aplinkos gerinimą, kiti – kaip privilegiją.