-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 11 13

Sunkmečio grimasos: kinai ima prabangias Vilniaus parduotves

Kinai Lietuvos sostinėje – jau ne tik nebrangūs statybininkai ar kiniško maisto užeigų šeimininkai. Jų parduotuvės kuriasi net didžiuosiuose prekybos centruose sostinės širdyje.
Kinų prekeiviai
Kinų prekeiviai / „Scanpix“ nuotr.

Priešais Vyriausybę įsikūręs prekybos centras „Flagman“ anksčiau žibėjo prabanga, įkandama ne visiems vilniečiams. Tačiau krizė paliko pėdsaką ir prestižinis prekybos centras tapo nebe toks prestižinis. Bene geriausias pavyzdys – kinų bendrovei priklausanti drabužių, avalynės ir aksesuarų parduotuvė „Vivid shop“, užimanti apie pusę antro prekybos centro aukšto, rašo dienraštis „Vilniaus diena“.

„Flagman“ valdytojas Nerijus Jasinskas dienraščiui teigė, kad bendrai kinų ir vengrų bendrovei iš viso išnuomota apie 1,4 tūkst. kv.m prekybos centro ploto. Iš jų apie 1 tūkst. kv.m užima pati parduotuvė, likę 400 kv.m – sandėliai. Anksčiau tose pačiose „Flagman“ patalpose glaudėsi kelios gerokai mažesnės parduotuvės. Kinų parduotuvei visas šis plotas sujungtas. N.Jasinskas teigė kol kas neturįs jokių skundų dėl naujų nuomininkų.

Kainos „Vivid shop“ primena ne prestižinę prekybos vietą sostinės centre, o Gariūnų turgų. Prieš metus ar dvejus kinai prekybininkai galėjo tik pasvajoti apie tokias patalpas.

Tiko ir rūsys

Dar viena didžiulė kinų parduotuvė spalį atidaryta prekybos centre „Mada“, esančiame Viršuliškių mikrorajone. Drabužiais ir avalyne prekiaujantys kinai įsikūrė cokoliniame prekybos centro aukšte, patalpose, kurios lig šiol buvo tiesiog rūsys. „Madoje“ kinai tenkinasi maždaug perpus mažesnėmis patalpomis nei „Flagman“ – jiems skirta 750 kv.m prekybos centro ploto.

„Rūsio patalpos nebuvo netgi įrengtos, pritaikėme jas prekybai“, – dienraščiui sakė „Madą“ valdančios bendrovės „Limada“ direktorė Sigita Gaižauskienė.

„Mados“ šeimininkai taip pat kol kas nesiskundžia naujaisiais nuomininkais. Tačiau S.Gaižauskienė pripažino kiek prisibijanti kinų verslininkų, ypač po garsiai nuskambėjusio atvejo, kai Šiauliuose parduotuvę atidarę kinai po mėnesio dingo su visomis prekėmis ir nesusimokėję už patalpų nuomą. „Kol kas jie kiaulysčių neiškrėtė. Kaip toliau klostysis mūsų santykiai, sunku prognozuoti. Bet stengėmės apsidrausti, kad neliktume pliki basi“, – sakė pašnekovė.

„Mados“ valdytojos teigimu, kinų veržimasis į prekybą drabužiais ir avalyne sostinėje jau tampa įprastu reiškiniu. Be to, verslininkė pripažino, kad azijiečių siūlomos prekės gerokai pigesnės nei lietuviškose parduotuvėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius