-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2008 10 07

Tilto rekonstrukcijos ir laukia, ir baiminasi

Jau prasidėję paruošiamieji Raudondvario tilto rekonstrukcijos darbai kauniečiams kelia prieštaringus jausmus.
Šiuo metu jau vyksta Raudondvario tilto per Nevėžį rekonstravimo parengiamieji darbai, netrukus bus pastatytas šviesoforas, kuris reguliuos transporto srautą.
Šiuo metu jau vyksta Raudondvario tilto per Nevėžį rekonstravimo parengiamieji darbai, netrukus bus pastatytas šviesoforas, kuris reguliuos transporto srautą. / „15 minučių“/Eriko Ovčarenko nuotr.
Temos: 1 Rekonstrukcija

Daugelis sutinka, jog rekonstrukcijos reikia, tačiau ne vienas vairuotojas baiminasi spūsčių tilto prieigose. Tiesa, specialistai žmones bando raminti, teigdami, jog tilto kapitalinis remontas sukels minimalius trukdžius.

Netoli Vilkijos nuosavą būstą prieš metus pradėjęs statyti kaunietis Artūras, bet du kartus kertantis Raudondvario tiltą, neslėpė, kad bijo jo remonto pradžios. Tačiau sutinka, kad rekonstrukcija būtina. „Labiausiai bijau, kad visai uždarys tiltą ir man teks važiuoti ratą, kad pasiekčiau savo namą. Kažkada esame važiavę ne šiuo keliu, per tiltą, bet ilgesniuoju – pastaruoju atveju susidaro keliasdešimties kilometrų lankstas“, – sakė vyras. Bet kartu jis pripažįsta, jog tiltas jau kuris laikas buvo visiška atgyvena. „Kai ant jo važiuodavo sunkiasvorė mašina ar daugiau pakrautas lengvasis automobilis, tiltas vos ne virpėdavo. Todėl remonto reikėjo. Tačiau tikiuosi, kad jis neužsitęs, kaip kad dažnai būna“, –  nuogąstavo Artūras.

Mes esame atsakingi už tiltų būklę ir negalime ilgiau delsti ar atsižvelgti į tai, kad eismo padėtis Kauno miesto ir apylinkėse jau dabar gana sunki. Sakė G.Viršilas.

Kauno rajono savivaldybės Kelių ir transporto skyriaus vedėjas Kęstutis Povilaitis pasakojo, kad gyventojams greičiausiai nerimą kelia tai, kad į krūvą susideda dar ir Marvelės gatvės ir kelio „Via Baltica“ dviejų lygių sankryžos įrengimo bei Vilijampolės tilto rekonstrukcijos darbai. Visa tai jau dabar kelia problemų Kauno miesto ir rajono gyventojams. „Tačiau ilgiau delsti su Raudondvario tilto rekonstrukcija negalima. „Geriau ankščiau pradėti remontą, o ne laukti, kol įvyko nelaimė“, - įsitikinęs K.Povilaitis.

Anot rajono savivaldybės atstovo, gyventojai neturėtų perdėtai reaguoti į eismo pakitimus. „Jei gyventojai būtų sutikę su siūlomomis sumomis už jų žemes ir jei mes būtume jas supirkę, būtų prasidėję Raudondvario aplinkkelio statybos darbai. Visi būtų juo važiavę, o tiltas ramiai remontuojamas. Tačiau yra kaip yra. Skirtos lėšos iškeliavo į kitą savivaldybę“, –  sakė K.Povilaitis paskubėdamas pridurti, kad 2010-2015m. aplinkkelis tikrai bus. Taip numatyta plane.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tiltų skyriaus vedėjas Gediminas Viršilas taip pat paaiškino, kad Raudondvario tilto būklė yra tik patenkinama. „Jo remontas jau seniai buvo mūsų planuose, bet laukėme, nes buvo planuota pastatyti Raudondvario aplinkkelį. Tokiu atveju eismo srautai būtų pasukę per jį. Tačiau dėl įvairių priežasčių tas aplinkkelis stringa, o mes jau nebegalime laukti, nes tilto būklė tik blogėja“, – apie daugiau nei prieš 40 metų tvarkytą tiltą pasakojo G.Viršilas.

Be to, kad tiltas jau senokai „atitarnavęs“, G.Viršila pabrėžė dar vieną jo minusą. „Tiltas yra per siauras. Važiuojamoji dalis siekia vos 6 metrų plotį, nuo jo yra nuvirtęs ne vienas automobilis. Mes esame atsakingi už tiltų būklę ir negalime ilgiau delsti ar atsižvelgti į tai, kad eismo padėtis Kauno miesto ir apylinkėse jau dabar gana sunki. Gal ir bus daugiau sunkumų, tačiau savo ruožtu raginsime rangovą paskubėti su darbais, kad būtų kiek įmanoma mažiau eismo suvaržymų. Jau dabar daug žmonių mums skambina ir piktinasi, nors dar niekas nevyksta“, –  sakė G.Viršilas.

Po rekonstrukcijos per Nevėžio upę besidriekiantis Raudondvario tiltas bus daug platesnis nei dabar. „Senąją perdangą praktiškai nuimsime. Šalia statysime naujas atramas, tiek krantinės, tiek upines, įrengsime visiškai naują tiltą, kuris prisiglaus prie senojo, tada eismą paleisime naująja dalimi, nuimsime seną perdangą ir uždėsim naują. Ir tada tuos 2 tiltus sujungsime. Taip bus pastatytas vienas platus tiltas skirtas automobiliams, pėstiesiems ir dviratininkams. Išskyrus senąsias restauruotas atramas iš senojo tilto nieko nebeliks. Prireikus bus galima įrengti ir trečiąją eismo juostą“, – sakė G.Viršilas, prašydamas vairuotojų supratingumo ir tolerancijos.

Tilto rekonstrukcija kainuos 23 mln. Lt . Pinigai bus skirti iš kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius