„Numatome ne tik padidinti tiražus, bet ir pateikti laikraštyje daugiau aktualių bei informatyvių naujienų visuomeninėmis, ekonominėmis, politinėmis temomis, taip pat – daugiau nuomonių, tyrimų ir eksperimentų rezultatų“, – sako bendrovės „15 minučių” vadovas Tomas Balžekas. Tai, jo teigimu, leis pritraukti daugiau skaitytojų, turinčių analitinių straipsnių poreikį.
T.Balžekas pastebi, kad šie pasikeitimai – tai tik pirmasis žingsnis laikraščio atnaujinimo link. „Artimiausiu metu „15 minučių“ komandos gretas papildys daugiau profesionalių žurnalistų, kurie padės dabartiniam kolektyvui siekti užsibrėžtų tikslų, įgyvendinti naujas kūrybines idėjas“, – sako bendrovės vadovas.
Kitą mėnesį, pirmadieniais ir trečiadieniais, 16-os puslapių laikraštis „15 min“ Vilniuje skaitytojus pasieks 30 tūkst. egzempliorių tiražu, Kaune – 15 tūkst., Klaipėdoje – 10 tūkst. tiražu. Penktadieniais sostinėje laikraštis išeis 50 tūkst., Kaune – 30 tūkst., uostamiestyje – 15 tūkst. tiražu.
Didėjant tiražui gausėja ir laikraščio platinimo vietų – daugėja kavinių bei verslo centrų, kuriuose bus galima rasti „15 min“ stovus su laikraščiais.
Žiniasklaidos koncernui „Schibsted Media Group“ priklausanti bendrovė „15 minučių“ nemokamą laikraštį „15 min“ leidžia nuo 2005 m. „15 min" yra pirmasis leidinys Lietuvoje, kurio tiražas buvo pradėtas audituoti (nuo 2008 m.). Tiražo auditą kartą per ketvirtį atlieka audito bendrovė „Ernst & Young Baltic". Laikraštis platinamas didžiausių miestų judriausiose gatvėse, viešajame transporte, verslo centruose, kavinėse bei kitose masinio susibūrimo vietose.