Koncepcija numato prioritetines maršrutų kryptis, remiantis ja, didiesiems autobusams atitektų pagrindinės trasos mieste, o maršrutiniams taksi – privažiuojamieji miesto keliai, priemiestis, taip jie būtų nukreipti nuo pagrindinių viešojo transporto magistralių, rašo „Verslo žinios“.
„Esame nei pakarti, nei paleisti, nieko nežinome. Atrodo, kad jie nori visai mūsų atsikratyti, nors esame reikalingi, kad žmonėms būtų patogiau. Neaišku, kiek uždirbsime, nes nori mokėti už kilometrus“, – teigė individualiosios įmonės savininkė Aldona Vaitkevičienė.
Baiminamasi, kad po pertvarkos iš daugiau nei 100 važinėjančių maršrutinių autobusų darbo gali užtekti vos kelioms dešimtims.
Anot Klaipėdos miesto mero pavaduotojos Juditos Simonavičiūtės, koncepcija bus įgyvendinama per 10 metų.
„Nepelningus maršrutus darome kaip privažiuojamuosius pagal bendrą bilietą ir jie yra viešojo transporto sistemos dalis, likusiems maršrutiniams taksi bus skelbiamas konkursas ir jie važinės kaip važinėję, tik, aišku, centre jų natūraliai liks mažiau. Kaip bus po 10 metų, ar jų tiek reikės – nežinau“, – teigė J.Simonavičiūtė.