„Begos“ patirtimi susidomėjo ir kitos uosto kompanijos, svarstančios galimybes įsigyti tokios technikos, antradienį rašo „Verslo žinios“.
„Begos“ komercijos direktoriaus pavaduotojas Karolis Kuzmarskis neatskleidė, kiek atsiėjo ši investicija. „Galiu pasakyti, kad įprasto, rimto šilumvežio kaina prasideda nuo 1 mln. eurų, o ši technika gerokai pigesnė“, – tikino jis.
Tai pirmasis lokotraktorius, naudojamas Baltijos šalyse.
„Begos“ atstovai tikino neturėję tikslo viešintis anksčiau, tačiau išbandę techniką, jos pranašumais ir trūkumais jau gali pasidalinti patirtimi su kitomis krovos bendrovėmis.
Kitos uosto krovos bendrovės domisi, kaip lokotraktorius veikia atšiauriomis žiemos sąlygomis, būdingomis ir Lietuvai, kai oro temperatūra nukrenta žemiau nei 20 laipsnių šalčio.