-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 03 09

Už „įžymybių skambučius“ TV3 gresia baudos

Internete pasirodžius žmonių skundams dėl TV3 įžymybių skambučių, kuriais jie raginami žiūrėti laidas ar dalyvauti loterijoje, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) pradėjo tyrimą. Už tokią reklamą be vartotojo sutikimo gresia bauda iki 30 tūkst. Lt.
Muzikinės miestų ir chorų  kovos „Chorų karuose“ akimirka
Muzikinės miestų ir chorų kovos „Chorų karuose“ akimirka / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Internete žmonės piktinasi sulaukę įrašytų projekto „Chorų karai“ dalyvių Raigardo Tautkaus ir Irenos Starošaitės, taip pat laidos „Taip arba ne“ vedėjo Vytauto Šapranausko skambučių, kuriais raginama žiūrėti šias laidas bei balsuoti už chorus ar dalyvauti loterijoje.

„Labai nustebau, kai paskambino nežinomas numeris ir įrašytas Irenos Starošaitės balsas kvietė nepraleisti šeštadienio transliacijos bei balsuoti už jos chorą! Po kelių valandų mano draugui paskambino Raigardas Tautkus ir kvietė palaikyti Kauno chorą“, – vilnietės Dovilės skundą cituoja tinklalapis Startrash.lt.

Vilnietė įtaria, kad jos ir draugo telefonus televizija gavo, kai jie siuntė SMS, balsuodami už patikusius dainininkus „Chorų karuose“. „Bet kodėl juos akiplėšiškai naudoja tiesioginės rinkodaros tikslais? Mūsų niekas neperspėjo, kad balsuodami už chorus „pasirašome nuosprendį“ ir mus atakuos įkyriais skambučiais. Televizija elgiasi bjauriai. Aš manau, kad taip yra pažeidžiamos mūsų teisės“, – mano Dovilė.

Kiti žmonės piktinosi sulaukę V.Šapranausko įrašyto skambučio su raginimu žiūrėti loteriją „Taip arba ne“ ir joje dalyvauti. „Niekada nežaidžiau jokių žaidimų ir nedalyvavau jokiose loterijose! Iš kur jie gavo mano numerį? Ar tai teisėta? Kodėl mano asmeniniai kontaktai yra naudojami jų nevykusios rinkodaros tikslais?“ – klausė Startrash.lt skaitytoja Vilija.

Pradėtas tyrimas

VVTAT atstovas viešiesiems ryšiams Vitas Ūsas naujienų portalui 15min.lt patvirtino, kad apie minėtus atvejus tarnyba žino. „Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba dėl minėto atvejo yra pradėjusi tyrimą savo iniciatyva. Kol tyrimas nebaigtas, išsamesnės informacijos pateikti dar negalime“, – sakė jis.

Reklamos įstatymo 13 straipsnis nustato, kad reklama telefonu, telefaksu, teleksu, elektroniniu paštu gali būti teikiama tik reklamos vartotojo sutikimu ar jo prašymu. Draudžiama tiesiogiai teikti reklamą konkrečiam asmeniui, jeigu yra aiškiai išreikštas šio asmens nesutikimas.

Už šių reikalavimų nesilaikymą reklaminės veiklos subjektams gali būti skiriama bauda nuo 1 tūkst. iki 30 tūkst. Lt. Jei pažeidimas yra mažareikšmis, juo nedaroma esminės žalos vartotojų interesams, VVTAT gali taikyti įspėjimą, neskirdama baudos.

TV3 antradienį situacijos nekomentavo. Savo poziciją televizija žada išdėstyti trečiadienį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius