Šią savaitę tiek karštas, tiek šaltas vanduo netikėtai buvo dingęs viename Pilies gatvės name. Butuose vanduo dingo antradienio pavakarę, apie 16.30 valandą. Iš darbų grįžę gyventojai nemaloniai nustebo, kad namuose nėra jokio vandens. Žmonės jau žinojo, kad kelias dienas visas namo rūsys yra apsemtas vandens, namą administruojanti bendrovė tikino, jog viskas tvarkoma. Kad bus nutrauktas vandens tiekimas, jokių perspėjamųjų lapelių laiptinėse nebuvo.
Gyventojai be vandens liko iki pat nakties. Kad neliktų be vakarienės ar nesiprausę, kai kuriems teko eiti pirkti vandens į parduotuvę.
Kaip teigė namą administruojančios bendrovės „Paslaugos būstui“ vadovė Regina Uznienė, perspėjančių lapelių niekaip negalėta iškabinti laiptinėse, nes įvyko staigi avarija. Anot jos, vandens rūsyje buvo jau kelias dienas, tačiau staiga trūko vandentiekio įvadas.
„Įvykus bet kokiai avarijai – kad ir šildymo – jis iškart išjungiamas nieko nepranešus. Šiaip esant gedimui visada iškabinama informacija. O gyventojams, kurie paskambino į dispečerinę, buvo praanešta, kad name įvyko avarija“, – komentavo R.Uznienė.
Klaipėdos savivaldybės Butų ūkio ir energetikos skyriaus vedėjas Algis Gaižutis teigė, kad įvykus avarijai gyventojai turi būti informuojami.
„Toks atvejis yra tarnybų darbo nesusistygavimo ženklas. Namo administratorius turi pranešti, nes kitaip gyventojams sukeliama nepatogumų. Tiesa, jei, tarkime, vanduo dingsta kelioms valandoms, tai dar nieko, bet jei parai ar ilgiau, būtina pranešti“, – tikino A.Gaižutis.